Hoi Dames, Ik wil wat bestellen bij pickyourshoes.com. Heeft iemand hier ooit wat besteld? Hoe werkt het met betalen precies? Hoe werkt paypal? En hoelang duurt het voor het aankwam? alvast bedankt
Ik kende het niet, maar heb effe op de site gekeken. Ben nooit zo'n fan van in het buitenland bestellen; als er al voordeel te halen is, wordt dat vaak teniet gedaan door de shipping kosten... En die zijn niet mals; 33 a 39 dollar geloof ik?
Is dit buiten Europa? Hou er dan rekening mee dat je pakje eerder wel dan niet door de douane wordt onderschept. Dan worden er nog 19% BTW en invoerrechten op gerekend, dit gebeurt op de totale prijs van het product plus de verzendkosten. Kijk even bij de Belastingdienst voor het complete verhaal over bestellen uit het buitenland.
Paypal is gratis. Je moet een account aanmaken en dan kun je betalen door in te loggen met je e-mailadres. Er zijn nog wel veeeeel meer dingen die je er mee kunt doen, maar ik gebruik het alleen om te betalen Ik zou er niet bestellen. Niet omdat het niet betrouwbaar is (ik zou daar wel durven bestellen), maar vanwege het volgende: Wat een prijzen!! Het kan eigenlijk alleen uit als je een enorme bestelling plaatst, maar dan heb je ook gelijk hoge verzendkosten. Er komen dan ook, zoals Bammetjebam al zegt, ook nog douanekosten e.d. overheen. Ga eens rekenen, kan het dan nog uit?
Ja, maar dan betaal je alsnog $39 met $50 = $89 verzendkosten Maar inderdaad, de verzendkosten zijn aan de hoge kant. Soms kan dat wel uit, maar dan moet je even gaan rekenen. Over het algemeen is het alleen maar interessant om of grote hoeveelheden kleding uit de US laten komen, of alleen maar elektronica bestellen. Elektronica kan soms, mét de hoge verzendkosten meegerekend, beduidend goedkoper zijn dan in NL.
ach ik bestel regelmatig uit amerika, de dollar staat nog steeds goed dus vaak ben ik dan hetzelfde als een merk kwijt in NL maar dan heb je tenminste wel iets aparts, iets wat niet heel nL ook heeft PAYPAL is heel veilig, je hebt ook een klachtencommissie dus als je iets niets hebt gekregen dan kan je deze starten en zijn ze verplicht om je een track and trace te geven (ze moeten het ook goed versturen vandaar dat het duurder is) Ik heb mijn belly bandits bv besteld in NL was ie 60 euro voor de standaard versie en 80 euro voor de speciale versie, nu was ik in amerika voor 2 stuks INCLUSIEF verzenden ook 80 euro kwijt (en niets louche zaak gewoon via amazon.com) dus ja je moet ook goed kijken, wat je kan doen is op ebay.com kijken dat scheelt vaak heel veel geld!!
@ Isademi: dat zou voor mij ook een reden zijn om in de VS te bestellen: je hebt iets anders. Op zich is me dat ook wel iets waard, maar als ik buitensporig veel verzendkosten moet gaan betalen, dan bedenk ik me nog wel een keer Ik bestel nog wel eens wat bij A&F, maar daar betaal je naar het gewicht van je pakket (volgens mij), niet per los kledingstuk. Die verzendkosten zijn ook niet mals!