bevalling opwekken door seks?

Discussion in 'Zwangerschap' started by zonne bloem, May 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

Aug 26, 2011
    989
    0
    0
    nou gisteravond hebben manlief en ik wat "seks" gehad...

het was meer het bevredigen van beiden (schijnt dat klaarkomen van een vrouw kan helpen omdat de baarmoeder dan dezelfde beweging maakt als een wee, hoewel ik t ook maf vind want harde buiken ook en die heb ik ook al een tijd)

maar goed je word hopeloos, je wilt t kind eruit... en ach voor mijn gevoel was het ook wel eens goed om te doen want je word er ook wat vrolijker door haha

echt het seks zelf (penetreren dus) hebben we kort geprobeerd maar voelde me toch pijnlijk ik vond t ook maar wat eng.... dus dat hebben we snel gestopt...

nou had ik vanmorgen tot 2 keer toe dat ik ging poepen
    en beide keren een bruin slijm uit mijn vagina (soort oud bloedverlies)

zou dit een start kunnen zijn? of zou dit meer een klein adertje geweest kunne zijn en heb ik mooi pech en blijft ukkie nog langer zitten

ben er echt ZO zat van, woensdag mag ik naar de verloskundige en die gat me mits ik al wat ontsluiting heb strippen...

ik zit er inmiddels zo doorheen, t weekend gewoon jankbuien gehad bah!

ik ga nu maar van t ergste uit... ik moet naar t ziekenhuis en moet dan vast infuus voor opwekken en dat lukt ook niet en dan moe ik uit alle ellende een keizersnede enzo :p

zo dan kan t altijd nog meevallen :D

pfff t wachten duurt erg lang, je zit op elk pijntje te letten en te zoeken elke keer op wc bekijk je je doekje word gewoon haast gek van mezelf

2. Ludora

Ludora Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Volgens mij is het geen wetenschap dat sex of penetratie iets opwekt. Maar als je nu oud bloed verliest lijkt t mij dat dat van de slijmprop komt....

Als je een ader geraakt zou hebben dan zou het rood bloed zijn.

Maar ik heb ook al weeeeken geleden een deeltje van mijn slijmprop verloren, dus sorry dat ik t zeg, t wil niet alles zeggen....

Ik hoop voor je dat het heel snel doorzet!!! Sterkte, en alvast succes!!

3. Marlett

Marlett Fanatiek lid

Jun 13, 2009
    1,276
    10
    0
    Zou heel goed de slijmprop kunnen zijn. Overigens zit in sperma ook een stofje dat de bevalling op kan wekken. 'All the way' kan de moeite lonen dus. ;)

4. Mamma 2 Boys

Mamma 2 Boys Actief lid

Jan 23, 2006
    145
    0
    0
    Wij hebben het ook gedaan uit pure wanhoop bij de 3e ( 41 wk ) . Een uur later begon de bevalling !!

Naar mijn weten gaat het ook om het hormoon wat in sperma zit ? Dat het start-sein kan geven.........aan de baarmoeder zoiets ? Maar dan moet de man dus wel klaarkomen in jou ?
    Succes............feit dat je nu wat bruin slijm verliest lijkt mij ook een '' goed teken '' !

5. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

Aug 26, 2011
    989
    0
    0
    ja het klaarkomen van de man had ik ook begrepen
    misschien en idee voor vnaaf

het enge vind ik, het mag niet bij een kapot ietsje in je vliezen
    en gebroken vlieze merk je wel maar klein scheurtje niet geloof ik ..?
    whahaha ieder geval zat weer s tussen mn oren en dat vond ik dan weer eng :p

maar wie weet probeer ik dat vanavond, best erg... seks uit pure wanhoop

hoewel t toch ook best gezellig was ^^ het maakt je ook op zo'n moment wel ff vrolijker
    en wel humor met zo joekel van een in de weg zittende buik!

6. Zaraida

Zaraida Lid

Mar 1, 2012
    58
    0
    0
    huismoeder
    Barneveld
    Bij ons zijn alle drie mijn bevallingen zo begonnen en indd wel nadat manlief in mij was klaar gekomen.
    Het was ook niet het prettigste gevoel maar ik had er ook alles voor over op een gegeven moment dat ik gewoon tegen mn man zei schat het doet mij wel iets pijn nu maar schiet je wel even op??Niet echt heel romantisch ofzo maar het heeft dus echt geholpen bij ons.
    Ik wens je heel veel succes mei en ik hoop voor jou dat je babytje snel geboren mag worden.

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Hier nog bijna elke dag sex maar niks hoor :p
    Heb wel verweelte bmm en 1 a 2 cm ontsluiting, maar dat zegt niks.

Maar dat beetje penentreren kan ook voor bloedverlies zorgen.
    Ik heb vorige week inwendige echo gehad en bij t poepen toen ook slijm met bloed verloren en 2 dagen daarvoor ben ik getoucheerd en zat mn hele slip onder bloed.
    Het zegt dus helaas niets.

Maar het toucheren/strippen kan evt wel helpen, mn harde buiken werden een stuk sterker na het toucheren. Dus wie weet kan en sex en strippen bij jou t laatste zetje zijn. Duim voor je!

8. nairam

nairam Actief lid

Oct 8, 2008
    403
    0
    0
    oost-nederland
    ... ghgh.. hier juist beetje tegenovergestelde..
    gisteren seks gehad, maar had zoiets van, als het maar niet de bevalling 'opwekt'... gelukkig niet.

Wek de weeën op met: seksen
    Zin in seks heb je misschien niet zo veel meer met een ultra dikke buik. Maar misschien is het toch een optie als je snel je uk op je buik wilt hebben in plaats van er in. Sperma bevat namelijk een stofje, prostaglandine, dat de geboorte op zou wekken. Ook kan klaarkomen weeën opwekken. Je buik spant zich op dat moment namelijk aan en die beweging neemt de baarmoeder misschien over. Dus zoek een comfortabel standje en ga er voor!

en mss kan je hier nog andere 'tips' lezen.. baat het niet, schaad het niet ! Succes !!

9. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,938
    58
    48
    Denk dat het alleen helpt als het kindje er aan toe is om er uit te komen. En dat kan bij jou natuurlijk onderhand wel zo zijn!
    Denk dat je je slijmprop misschien gedeeltelijk verloren bent.
    En verder duim ik voor je dat het snel mag beginnen. Overtijd gaan lijkt me vreselijk!

10. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

Feb 3, 2010
    1,116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Nou ik ben met 40+5 bevallen
    IN de laatste week hebben we iedere dag sex gehad maar hielp geen ene mieter hahaha.
    DE bevalling begint wanneer het begint.
    Ik heb het zelfs nog aan mijn eigen GYN gevraagd en die zei dat het bakerspraatjes waren.
    En bij de gene waar de bevalling begonnen is na de sex pure toeval dus ;) ( volgens de Gyn.)

11. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik herken je frustratie dat wachten! Ik ben twee x over tijd gelopen dus ik herken je gevoel dat je het zat bent echt! Maar op je vraag baad het niet schaden zo ie zo niet ! :)

12. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    oh Zonnebloem hihi, zit die ukkepuk nog altijd zo lekker in je buik te loungen..haha t is er warm knus en gezellig bij jou binnen denk ik ;)

Vervelend hoor als je zo zit te wachten he..hoop voor je dat het iets van een beginnetje is..wie weet!! Ik duim voor je!

13. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

Aug 26, 2011
    989
    0
    0
    nou hele dag al beetje bruine slijmpies bij vegen enzo
    maar verder nog niets... dus ik bereid m voor op t ergste

ziekenhuis inleiden :p haha

14. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    spannend zonne bloem !

ik dacht, die is vast al wel bevallen...

met 41 week mag het ook wel komen, toch ???

15. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

Feb 3, 2009
    921
    0
    16
    Ik heb begrepen dat inderdaad het sperma van de man een hormoon bevat dat werkt , maar ook jou eigen klaarkomen stimuleerd de sluitspieren.

Ik weet niet of dat de reden is, maar wij hebben het bij de eerste rond week 37 elke avond gedaan. Met 38,4 ben ik bevallen.

16. Bri

Bri Niet meer actief

Als je de hele tijd bruinig slijm blijft verliezen, zou dat wel een heel klein beginnetje kunnen zijn. Een teken dat je baarmoedermond wat in beweging is gekomen. Ik verloor op de laatste-dag-met-baby-in-de-buik ook de hele tijd bloederig slijm (eerst bruinig, later ook wat helderrood erbij), maar had toen ook al wel wat weeën.

Misschien helpt het als je je man vandaag nog eens verleidt :D
    Ik hoop voor je dat het nú gaat doorzetten.

17. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

Aug 26, 2011
    989
    0
    0
    Nou het heeft niet geholpen :( werd vanmorgen half 6 weer wakker.. geen weeen gehad of iets helaas !! Ben best hopeloos, zal wel volgende week ingeleid moeten.. dat strippen woensdag zal ook wel nie helpen.. pff

18. Aloe

Aloe Niet meer actief

Tja en dan wordt je ingeleid.
    Dan is dat ook niet het einde van de wereld toch?
    Hoe dan ook, binnen nu en 1,5 week heb je je kleintje in handen.

Share This Page