hallo meiden, ik zit met het volgende we wilden eigenlijk mn lichaam deze ronde wat rust geven ivm vmk s maar het volgende is het geval ik heb sinds gisteren wat bloedverlies niet veel en geen buikpijn maar wel helderrood als ik uitga van me normale cyclus is dit dus een paar dagen te vroeg als ik uitga van cyclus van 33 dgn zou vandaag een eventuele innesteling kunnen zijn maar omdat we deze ronde niet echt rond me ei seks hebben gehad kan ik me dat niet voorstellen. wat kan eht dan zijn gewoon eerder ongesteld of toch wat anders? wat denken jullie en wat raden jullie me aan? alvast bedankt liefs en groetjes joyce
Het lijkt me dat je gewoon iets eerder ongesteld geworden bent. Ik zou even aankijken of het bloedverlies toch nog doorzet.
Het kan zijn dat je wat eerder ongi bent geworden, maar je kan ook wat bloed verliezen bij een innesteling. Hangt er vanaf hoeveel bloed je verliest. Hou het even in de gaten.
bedankt voor het reageren meiden, het is nu meer bruin geworden ik wacht het wel af groetjes en liefs joyce
je cyclus kan nu ook heel anders zijn door je mk.... Je kunt dan ook vroeger een ei hebben gehad meid, dus wie weet!!
hier ben ik weer ik verlies niks meer erg korte ongi dan dus maar goed nu maar kijken wat me lichaam aankomende maand van plan is bedankt allemaal groetjes en liefs joyce