over de popcorn

Discussion in 'De lounge' started by Eefke84, Oct 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

laat ik voor eens en altijd dit uit de werled helpen,

ik was degene gister (toevallig een keer, want dit wordt zo vaak gezegd) die de opmerking over popcorn maakte. dit was zoals de meeste dus niet snappen NIET om ts te pesten. ik had nl al veel eerder mn medeleven en respect betuigd tegenover haar. ik bedoelde daarmee dat sommige weer helemaal over andere dingen gingen zitten miepen als waar het topic over ging. ( of een baby bv pijn voelt bij abortus) ik bedoelde er dus niets niis mee. alelen om het topic inderdaad weer een beetje "luchtiger"te krijgen zoals lovely dus al zei en wat meer die hier zitten wel snappen.
    waar ik dus wel over val is dat popcorn hier zo vaak wordt geroepen door altijd dezelfde. nu doe ik het 1x en iedereen walst gelijk over mij heen en het topic gaat vervolgens alleen maar weer hier over verder.

als ik sommige daar dan zo mee gekwetst heb: sorry dan daarvoor.;)
    maar om mij dan DEBIEL te gaan noemen gaat ook wel erg ver vind ik dan. dan ben je zelf net zo erg toch??? vind dat eigenlijk nog erger als heel die popcorn

gelukkig zijn er ook fatsoenlijke mensen zoals wijffie75;) waar ik ook even ene flinke duscussie mee had maar even later hebben we via pb wel weer zitten lachen.

ik bedoel ermee te"zeggen: kijk ook es eerst naar jezelf. ;)
    maar weet wel dat als ik ooit hier nog 1x het woordje popcorn tegen kom dat ik daar dan zeker ook over ga vallen.
    dat mag dan nooit meer gebruikt worden hier als het sommige zo dwars zit.

en nu ben ik er klaar mee.
    en verder geen reacties hier weer over of het wel of niet goed was die popcornreactie. ik heb het uitgelegd mn excuses voor sommige aangeboden dus ik wil niet weer uitgekafferd worden door bepaalde hier.:x:p:)

fijen zondag allemaal

2. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    eeehm waar gaat dit over?

3. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Uhm... je weet toch dat je reacties kan verwachten als je zo'n topic opent? toch? ;)

Niettemin denk ik niet dat de meesten jou er echt persoonlijk op aanvielen hoor. Ik heb er bv ook wat van gezegd toen (volgens mij tegen Lovely) maar dat ging puur over de opmerking, en niet om de persoon zelf aan te vallen.

4. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    1.5 Berichten mogen geen aanstootgevende, kwetsende, racistische, seksueel geladen en/of beledigende inhoud bevatten. Berichten met dergelijke inhoud zullen zonder opgaaf van reden verwijderd of aangepast worden. Het plaatsen van dergelijke berichten kan uitmonden in een onmiddellijke ban. Berichten mogen ook geen onrust veroorzaken in welke vorm dan ook. Berichten die voor onrust zorgen zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Het bewust plaatsen van berichten die zorgen voor onrust of herhaaldelijk plaatsen van berichten die voor onrust zorgen kan uitmonden in een onmiddellijke ban. Ook het reageren in een topic waarvan de kans aanwezig is dat het voor onrust zal zorgen kan uitmonden in een onmiddellijke ban.

Share This Page