Met die meid wie dacht dat haar vriend/man vreemdging. Ze ging hem achtervolgen en heeft hem toen ook betrapt. Echt wat een sensatieverhaal... Weet niet meer van wie het verhaal was!
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar dat verhaal. Ik herinner me vaag iets, maar weet niet eens of het wel daarover gaat.
Ik herinner me wel een keer dat een meid een echo foto plaatste en zich afvroeg of ze een drieling kreeg. De vk of gyn had gezegd een tweeling. Niet veel later plaatste iemand de link van die echo.. had ze hem van één of andere site afgehaald. Niets van waar dus. Maar was niet een echt groot topic, maar vond het wel raar
ik kijk mee..ben idd wel benieuwd wat zp dames hebben me egemaakt voor rare verhalen wat uiteindelijk gewoon bullshit blijkt te zijn...
Er zijn genoeg zieke verhalen de ronde gegaan hier.. de twee die mij het meeste bij zijn gebleven zijn toch wel van MvJanelle met Benthe en een andere vrouw die overleden zou zijn in de zwangerschap ofzo..echt heel triest hoor..
En iemand die een plaatje van een zwangerschapstest op internet had opgezocht en gebruikt als de hare, ze had zelfs de datum die op dat plaatje stond onzichtbaar gemaakt. Verdere verhalen van haar klopte ook niet helemaal en toen het uitkwam van dat plaatje zei ze: ja maar die van mij was net zo haha
Het verhaal dat iemand overleden zou zijn tijdens een zwangerschap van 12 weken door een zwangerschapsvergiftiging (ik vond dat al raar). Het stond toen zelfs apart vermeld bovenaan de site. Bleek dus niet waar te zijn, heel triest.
Van een vrouw die overleed toen zei zwanger was van een tweeling. De tweeling overleed ook. Dacht dat ze zwangerschapsvergiftiging zou hebben ofzo. Ze was een week of 13 meen ik. Maar dat is al een hele tijd terug, weet niet meer precies wat dat verhaal was.