Wie heeft het gisteren gezien? (Topictitel moet dinsdags zijn ) Poeh.. Heftig zeg ging over de school waar het meisje van de omstreden Facebook moord opzat en uiteindelijk voor 25 is vermoord omdat ze had geroddeld over haar vriendin Polly en Polly gaf dus iemand opdracht om Winsie te vermoorden voor 25. Ook vader van Winsie is neergestoken maar heeft het wel overleefd Ze heeft uiteindelijk maar 1 jaar en tbs gekregen voor het aanzetten tot de moord Cel en tbs voor facebookmoord op Winsie - AD.nl
Ik heb het niet gezien, maar ik ga het zo even terugkijken denk ik. Vreselijk verhaal over die facebookmoord...
Ik heb gekeken! (Wij kijken wel veel dezelfde programma's hè? ) Vond het heel emotioneel en hoewel het me allemaal net iets te Amerikaans is opgezet, zit ik toch iedere keer mee te snotteren.. Echt heftig!
Ik ben normaal helemaal geen huil type zelfs niet bij de meest schattige films, maar dit programma krijgt het toch meestal voor elkaar
Vanmiddag ook zitten kijken. Idd erg heftig! Wat de aflevering voor mij ook bijzonder maakte was dat het mijn oude middelbare school was. Alweer zo'n lange tijd terug, maar niks veranderd. Het boompje voor joyce op het binnenplaatsje gepland, zie mezelf daar nog zorgeloos en vrolijk staan. Ik voelde erg mee met de leerlingen, haar vriendinnen. Echt verschrikkelijk dat zij zo'n ervaring, herinnering mee moeten nemen de rest van hun leven