weet niet of het nog kan, maar jullie zouden eigenlijk de aflevering van vorig jaar eens moeten bekijken, die was veel uitgebreider. die pakt je nog veel meer!
Dat ga ik zeker doen! Ik heb hem afgelopen donderdag gemist, balen! Wie weet nog wel even terugkijken via uitzendinggemist...
Vanavond weer nieuwe aflevering! *bedenkt dat ik aan t werken ben en man moet bellen dat ie t opneemt*
iedere week, als the event afgelopen is, pak ik nog ff een paar minuten mee, en vaak zit ik na 3 minuten al met rollende tranen. Vind het een top programma, ik hoor om me heen dat het te amerikaans is. maar ik vind het helemaal top. dit moet gewoon standaard opgenomen worden in het lesprogramma, zeker 1 maal per jaar. zelfs voor sommige bedrijven zou het goed zijn. joyce
Wie heeft er vanavond gekeken? Ik moet ook elke week huilen, en heb denk ik soms zoiets echt wel gemist op school!
Ik heb helaas een stuk gemist! Ging zo op in Expeditie Robinson en ik had niet door dat dat tot 10u duurde ... Heftig verhaal van dat meisje die misbruikt was onder invloed van drugs