Wie heeft er tips? Ben 1.74 en weeg 68 kg heb wat bredere heupen en stevige boven benen. Ik vind de skinny modellen en straight het mooist, maar wat ik fijn vind als het een wat hoger model is..niet tot aan mijn navel maar net iets over de heupen. Of een model wat aan de achterkant wat hoger is.. Wie heeft HET model?
C&A zijn hele fijne broeken, maar ook esprit. En die gaan wel weer wat langer mee als die van de c&a..... Ook niet onbelangrijk!
Helemaal mee eens. Ik draag zelf de Bold Curve en wil echt niks anders meer. Perfecte jeans voor vrouwen met brede heupen/flinke billen
View attachment 347567 maar van deze foto word ik niet enthousiast. Is een foto van zalando. Of hebben ze gewoon een billoos model gebruikt ofzo
View attachment 347568 Haha en deze vind ik ook echt niet mooi zitten, ik snap uiteraard dat ieder figuur anders is hoor maar viel me op dat dit niet echt mooie foto's zijn.
Kijk eens op de website van Levi's zelf en dan bij Curve ID. Volgens mij kun je daar ook zien welk model bij jouw figuur past.
Absoluut die van Object! In deze spijkerbroeken voel ik mij op en top vrouw. Object STAR PLUS - Slim fit jeans - Blauw - Zalando.nl
De straight heb ik 3 weken geleden gekocht. Eerste keer Esprit voor mij maar ze zitten heerlijk. En ik heb het hogere model in de middel genomen want heup vind ik niet lekker zitten.
Volgens mij is die eerste foto van die levis curve dan juist van een straight model, dus rechter dan een "normale" broek, voor billoze dames. Maar als je een booty hebt, is een bold curve echt super. Had altijd een gapend gat bij mn rug als mn broek bij mn achterste paste, maar zo'n levis rules