ja je zou zeggen dat je voorbereid bent om meerdere kids niets van aantrekken meid, misschien 1 voordeel dan zie je nog jong eruit
Sommige mensen hebben toch echt alleen gevraagd: "wat het wordt".... (is) en niet wanneer ik uitgerekend ben... of hoe het gaat? Dat is natuurlijk ook niet interessant om te weten of om door te vertellen.... Vorige zwangerschap... ook echt een discussie gehad met een tante die perse wilde weten wat het was.... en ik had schijnbaar tegen haar gezegd dat zij het wel mocht weten... (nou zeker niet hoor!) en kwaad dat ze was dat ik het niet vertelde Had trouwens verwacht dat als je het niet weet mensen wel anders zouden doen.... maar deze mensen toch echt niet!
lekker kwaad laten zijn die tante, het is echt belangrijk dat je alles op je eigen manier doet, en dat doe je!
Wij hebben het tegen iedereen verteld. Zie het nut er niet echt van in om het voor me te houden, ik koop tenslotte ook jongenskleertjes en de babykamer wordt blauw. Dus het is wel duidelijk. Maar ieder zn ding natuurlijk. Vind wel dat als je het niet wil vertellen, mensen dit gewoon moeten respecteren en niet moeten gaan vissen. Ik vraag het ook aan anderen die zwanger zijn, als je het niet wil vertellen, vertel je het toch niet? Als wij zeggen dat het een jongen wordt, vragen veel mensen, 'en hoe gaat ie heten?' maar dat houden we wel voor onszelf.
ja de naam is toch altijd de ultieme verrassing vind ik! als er iemand geboren is wil ik altijd gelijk de naam weten
Dat mensen vragen wat t word maakt me niet uit... Net als aan mijn buik zitten...maakt me ook niet uit Maar als mensen vragen hoe ze gaat heten...dan word ik pissig... Ieder normaal mens snapt toch wel dat dat 99.9 % in de gevallen geheim is?
hahahaha.... Gezien "de kranten" in de familie... die er een sport van maken om nieuws (van anderen wel te verstaan).. zo snel mogelijk door heel de familie te brieven... Heb ik ook voorgesteld aan mijn vriend ... om na de bevalling een "valse sms" te sturen naar mn schoonmoeder (grote krant).... en vervolgens pas enkele uren later het echte nieuws zelf bekend te maken...... (normaal gesproken zou ik dat niet doen, maar vorige keer was mn schoonmoeder bij de bevalling en heeft daarna heel MIJN verhaal rondgebeld... en tegen kraamvisite onderhand gedaan of ZIJ bevallen was.... durf nu te wedden dat zij heeft rond verteld dat ZIJ WEL weet wat het wordt.... zou trouwens WEL verklaren waarom mensen er zo over doorzeuren.... zucht..)
Haha, is wel een goeie om dat te doen! Stel je krijgt een jochie.. dan aan haar een sms sturen dat het een meisje is en XXX heet, hahaha.. staat ze mooi raar te kijken later
ik word vooral doodziek van de wijze waarop: Weet je wat het WORDT het IS toch al iets, vraag dan Weet je wat het IS damn
ik heb al een dochter en een zoon en nu vraagt men niet of ik weet wat het wordt, het maakt immers toch niks uit want ik heb van alles al 1 van die reactie krijg ik af en toe ook de neiging om ..... maar ja, dat zullen mijn hormonen wel zijn
Ik ben volgens mij echt de enige die het niets uitmaakt. De naam, het geslacht... Zelfs de man in de wachtkamer van de tandarts mocht het weten. Het kindje bestaat en leeft al hoor, ze moet alleen nog groeien en naar buiten komen. Voor mij is ze er al
Wat ik momenteel ook een irritante opmerking vind (hoewel door de meesten goed en geinteresseerd bedoeld): jij was toch allang uitgerekend? Is de baby er nu nog niet (nee dat zie je toch?)
Ja dat vissen naar de namen altijd! Gelukkig heb ik me nog totaal niet versproken en weten mensen echt de namen niet, kunnen ze niet eens raden denk ik.... Wat ik wel erg vervelend vind en ik totaal niet weet hoe ik hierop moet reageren, is als 'mensen' mijn buik gaan 'knuffelen'. Dus niet alleen de hand erop, maar wrijven en vastpakken enzo... En dan natuurlijk alleen van de mensen waar ik niet zoveel mee heb.... Iemand tips hoe ik op een normale manier kan zeggen dat ik dat niet zo leuk vind?
Simpel antwoord: Nee, die is er pas als het er is. Ik weet het nu nog lekker niet en weet ook nog niet of ik het zou willen weten als het te zien zou zijn met de 20 weken echo. Mijn man zou het wel leuk vinden om te weten, ik zie daar het nut niet van in. Al helemaal niet om kleuren uit te gaan kiezen: roze en lichtblauw zijn toch niet mijn kleuren! 8) Verder vind ik dat een jongetje prima in een rode buggy kan en dat een meisje een legergroenmetdonkerblauwgestreept rompertje prima zou staan!