Dames, Ik heb echt geen verstand van mode. Probeer op straat wel te kijken wat een ander draagt een zie dus best vaak dat iemand bijvoorbeeld een zwarte broek met cognac kleurige schoenen combineert. Voor mijn gevoel klopt dat niet bruin met zwart. Nu komt mijn vraag: ik heb een zwart jurkje. Ga daar een zwarte 20 denier panty bij aan doen.aar wat voor kleur schoenen 'hoort' hierbij? Ik kan kiezen tussen zwart of cognac kleurige laarsjes. Alvast bedankt voor je reactie!
In jouw geval zou ik wel zwarte laarsjes doen. Heb je een zwarte stakkenbroek, dan kunnen cognac kleurige laatsjes heel goed
Zwart is wat meer chique bij een jurkje... Cognac maakt het net wat 'losser' Als ik mocht kiezen zou mijn keuze afhankelijk zijn van het type jurkje ook icm de gelegenheid 😊
Ik zou zwart en bruin ook niet zo snel combineren hoor. Dus als ik jou was zou ik voor de zwarte laarsjes gaan.
Ik vind cognac kleurige schoenen/laarzen ook wel mooi staan bij een zwarte outfit! geeft het geheel net even een accentje ipv helemaal zwart (wat overigens ook heel mooi kan staan hoor) Donkerbruin en zwart vind ik overigens ook geen mooie combi.
Ligt aan t laarsje. Bij een gekleed jurkje geklede laarsjes. Ligt ook aan de gelegenheid.. Cognac is iets stoerder. Zwart is erg zwart chique maar kan ook wel wat doods zijn..
Zwart met bruin vind ik niks maar zwart en cognac weer wel. Ik zou zwarte schoenen doen tenzij je schoenen en tas de zelfde bruine kleur zijn....