Ik chart op FF en houd een schaduwchart bij op TCOYF. Ik vul overal hetzelfde in, maar krijg soms een minimaal verschil tussen ei-data. Nu zit ik in een maand die volgt op 2 maanden met een VMK. Deze maand kan ik neit zwanger worden, trouwens, dus daar gaat het me even niet om. Maar wat ik wél héél apart vind is het volgende: TCOYF zet mijn ei op afgelopen vrijdag, terwijl FF dat op maandag deed. Nu is vrijdag maar liefst 4 hele dagen ná mijn positieve ovutest en ik heb er doorgaans maar eentje positief. Mijn gevoel zegt dat FF um te vroeg zet maar TCOYF écht te laat. Wat denken jullie?
FF plaatst een kruis op basis van afscheiding en testen en temp.... Ik denk dat aan de hand van je afscheiding FF het bij het juiste eind heeft
Okee, je hebt een punt. ik heb TCOYF alleen ingesteld op temp en FAM ( fertility awareness method). Eens kijken wat er gebeurt als ik de test erbij doe...
ik ben benieuwd. Je ei KAN natuurlijk wel 4 dagen na je test springen, maar op basis van je afscheiding denk ik het niet
Nou..Ovutest bij het rijtje van temp en slijmwaarneming toegevoegd en...geen verandering. Dus ik heb um nu maar op donderdag gezet, mede vanwege de HSO stand van de bmm. Ik weet hoe lang mij LF doorgaans is, dus dan komen we er vanzelf achter wat het nu écht was. Maar ik blijf me verbazen over het grote verschil, eigenlijk. Zou ook wat zijn zeg, 4 dagen na je ovutest pas je ei. Dan moet je tot in het oneindige doorklussen.....
Olla chica Op basis van je FF zou ik zeggen dat je eisprong afgelopen donderdag was. Die ene 37.0 op dag 20 hoort er gewoon eigenlijk niet tussen volgens mij... Als je die voor de gein eens 2/10e naar beneden haalt dan zal je zien dat FF je eisprong 4 dagen verschuift...
Eej Betty..jij hier Ik ga het eens even proberen! EDIT: dan knalt ie hem ( wel met stippellijn) op donderdag...
Jeeeeee, ik ga door voor de magnetron Die stippellijn komt omdat het eigenlijk niet matcht met je andere symptomen. Daarom twijfelt ie. Maar ik denk nog altijd dat je temperatuur de beste graadmeter is (leuke woordspeling) Ik bedoel: ik kan me aardig voor de gek laten houden door mijn afscheiding en mijn baarmoeder heb ik de afgelopen 3 jaar wel gemerkt... En ik zal de enige niet zijn! Liefs!
Dat is waar ja. Soms denk je bij jezelf: ja..DIT is het! En dan gebeurt er niets. Wanneer ik ongi wordt zullen we zien of het klopt
Ik zou zelf geen tempen aanpassen naar waarden die je niet gemeten hebt... dan is het hele effect van tempen toch weg? Aan de hand van je afscheiding zou ik toch op een paar dagen eerder afgaan
@ Hellen FF lijkt toch gelijk te hebben, echter er iets wel iets vreemds en daarom zet FF ook een stippelkruis. FF zet pas een kruis na 3 dagen tempstijging. Je temp stijgt op dag 23, dus dag 22 je eisprong gehad. MAAR... je had toen al geen vruchtbaar slijm meer. Dag 19 was je laatste vruchtbare slijm, daarna 2 dagen geen slijm. Dus je eitje kwam erg laat, terwijl zaadcellen al niet meer door het slijm kunnen zwemmen. Heeft toch te maken met de laatste vmk denk ik, dat je lichaam van slag is. Hét signaal van een eitje dat is gesprongen is toch tempstijging.