hallo allemaal wie hebben ook zo'n schik gehad bij de toppers Ik vond het helemaal super. ik had t gekregen van mijn beste vriendin (thanx sandy). We zaten op het veld, zo'n 10 stappen van het podium verwijders. Echt super. Zodra ze opkwamen sprongen we op de stoelen en zijn er niet meer afgegaan...zingen dansen...leuk joh!. En die dames van Luv, die denken nog echt dat ze 20 zijn zeg..t zag er niet uit..... als ze volg. jaar weer optreden, dan ben ik weer van de partij wat een gezellig feest was t. Gr Bengel
ag ja sommige doen hun ouder voor en sommige (proberen) zich jonger voor te doen hihihi leuk dat je zo genoten heb
Ik had ook wel naar de TOPPERS toegewild. Lijkt me hartstikke gezellig. En die "dames" van LUV. Och....ik moet daar alleen maar om lachen. Gina
hebben jullie ook een uur erover gedaan om de parkeergarage uittte komen an? om 00:40 zaten we in de auto om 01:55 reden we de parkeergarage uit (p4)..en half 4 weer thuis... ik vond t echt geinig...alleen deharen van gordon...ik heb zo'n steiltang, hij blijkbaar ook, maar mooi is anders he
De parkeergarage was echt een enorme ramp ja.... Wij hebben er ook zolang over gedaan. Het scheelde dat er opeens iemand het verkeer ging regelen in de parkeergarage. Volgens mij was het een man die aardig wat gedronken had, maar het hielp wel! Enne dat haar van Gordon....., krullen staan hem beter. Liefs An
Wij kwamen er telaat achter, en alles was al uitverkocht! Een paar collega's zijn wel geweest, en vonden het helemaal geweldig!!