We lezen hier allemaal de valspositieve verhalen. Maar wat nou als het streepje donkerder word ??? Ik heb gisterenavond een predictor vroegtest gedaan. De foto hiervan staat in mijn album. De streep verscheen direct. Nu vanmiddag weer een predictor vroegtest gedaan en het streepje is wel iets donkerder dan die van gisteren. Beide vals positief? Ondanks dat ie donkerder word ? Ik ga zowieso morgenochtend een van kruidvat doen. Ze hadden alleen nog die met het kruis, dus ik hoop dat ik morgen daar ook iets op kan zien.
Tja, ik hoop voor je dat het raak is! Maar je weet dat je er veel negatiefs over hoort.. Dus zou toch een test van het kruidvat doen, die zijn echt betrouwbaar.
Kun je niet een bloedonderzoek vragen bij de gyn? Jullie zijn daar toch onder behandeling, omdat je met IVF zou beginnen? Dan heb je duidelijkheid, want vage testen schieten ook niet op. Succes!
Die van mij zagen er precies hetzelfde uit. Eerst een vroegtest en twee dagen erna (geloof ik) een gewone van Predictor, toen was het streepje ook donkerder, maar toch vals positief..
wat jij op je test ziet dat is geen posiresultat. Het is juist wat vals word genoemd.Het is geen duidelijke streep.En met gevoeligheid 12 zou moeten al veel duidelijk zijn.MAAR hoop voor jou dat je toch 2 mooje duidelijke streepjes toch ziet.Maar met zo tests word je nergens serieus genomen.Als ze zijn zo licht zijn dan zal KV nog niets latten zien.
Vanochtend dus een KV gedaan (met kruis) en heel licht een streep te zien! De streep op de 2e predictor is dus wel duidelijk, en de foto in mijn album van de eerste predictor lijkt veel lichter dan hij in werkelijkheid is. Geen idee of het nu iets is. Ik zit nu op dag 9 na de eisprong. Mijn LF is vaak 12 dagen, het is dus nog even afwachten. Voor mijn ei was mijn temp 36.5. Daarna 2 dagen 36.7, 2 dagen 36.8 en nu al 5 dagen 37.0 We zullen zien.
Hoi Astrid, Ik heb in mijn album 2 testen staan van predictor waarvan 1 een vroegtest en 1 een gewone en beide positief. vandaag heb ik er nog een gedaan en wederom positief, ik zal m vandaag in mijn album uploaden. Ikzelf vind het moeilijk om in vals positief te geloven, maar ik weet dat Jimmy dit echt heeft meegemaakt. Wel is mijn streepje donkerder bij allen dan die van jou. die streepjes die jij hebt, heb ik ook gehad, en werd ook ongesteld. ik denk toch zelf toen zwanger geweest te zijn, omdat ik het voelde en vermoedelijk een innestelingsdipje hebt gehad. Ik hoop voor je dat het positief blijft! laat even weten hoe het afloopt. xxx september
Hi Astrid, Die kruidvat test lijkt me heel hoopvol hoor!!! Zelf zou ik die predictor gewoon niet eens gebruiken, laatst mijn zus dus ook vals positief. Maar met die kruidvat zit je volgens mij wel goed hoor! Spannend!
Waarom test je al zo vroeg na de eisprong? Dat heeft toch helemaal nog geen zin, omdat het niet betrouwbaar is. Je kunt beter wachten tot je NOD en dan testen. Dan zit je ook niet zo in onzekerheid over vals positieve streepjes of vage testen... De KV-test met plusje staat erom bekend dat 'ie niet betrouwbaar is. Soms testen zelfs mannen daar positief mee. Dan kun je beter de goedkopere KV-testen gebruiken. Succes!
Hoi hoi, Kunnen jullie misschien naar mijn test kijken? Ik ben nu echt heel erg hard aan het twijfelen, omdat ik zoveel negatieve dingen (achteraf) lees over de predictor testen. Groetjes
De test lijkt duidelijk positief. Maar aangezien er zoveel verhalen de ronde doen over vals positieve testen, zou ik voor de zekerheid een ander merk test gebruiken. De goedkope van het Kruidvat zijn erg betrouwbaar en de digitale van CB. Succes!
als ik het zo zie zou ik zeker zeggen dat deze posi is en dat je zwanger bent. Ik heb hier nog nooit zo een test gezien en die achteraf vals was. Maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen zoals jimmy ook al zegt en gewoon ff een ander merk doen. Inderdaad die van kruidvat (2 stuks voor 5 euro of de digitale van cb met indicator) Ik ga voor je duimen, succes!
de gene die ik gezien heb die vals-positief waren die waren erg licht en deze is toch wel erg duidelijk ..Toch zou ik voor je eigen gemoedsrust een ander merk proberen , maar ik zeg alvast proficiat !!!!
Deze is idd vrij donker en ik geloof ook wel dat hij echt positief is.. Mijn streepjes waren veel lichter..
haii, ik was ook 4 dagen overtyd en heb met predictor getest.2 strepen waarvan 1 heel vaag te zien was.dag daarna met kv getest was negatief.ben donderdag wel ongi geworden maar heb volgende week wel afspraak met de dokter.