wat baby aan in bed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mama2011, 17 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2011

mama2011 Niet meer actief

hallo dames,

vroeg me af wat jullie kleintje aan heeft in bed?
    ons zoontje is bijna 4 maanden hij heeft een pyama shirtjeen een dunne slaapzak aan in bed en dan met een lakentje/deken.

2. Veronique79

Veronique79 Niet meer actief

onze kleine man is ruim 6 weken en draagt een rompertje, shirtje met lange mouwen, zacht broekje en ligt onder een lakentje en deken. Toen het zo warm was, had hij alleen een rompertje en een lakentje. De slaapzak ligt klaar, want hij begint zich regelmatig onder de dekens vandaan te wurmen.

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Mijn dochter van 14 maanden (erg warmbloedig) ligt in een pyjama jasje en een dun slaapzakje. Geen dekens of lakens, want daar verdwijnt ze met haar hoofd onder.

Toen het afgelopen winter hard vroor lag ze alleen in een romper in de puckabag. Was warm zat voor haar.

4. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    mama 2011, mijn jongste draagt hetzelfde als jou kleintje. (maar dan wel met een rompertje nog eronder...)

5. mama2011

mama2011 Niet meer actief

haha jah die was ik nog vergeten er bij te zetten:D

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Hier precies hetzelfde!

7. girlnatasja

girlnatasja Actief lid

3 jan 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochtertje is nu ruim 6 maanden en draagt een rompertje, pyamatruitje en ligt dan in een slaapzakje. Aan het voeteind ligt ze beetje klem met een lakentje anders gaat ze haar bedje verkennen.

8. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Romper lange mouw en een dunne slaapzak. En onder een lakentje.
    Mart heeft het snel te warm, als ik er een deken overheen leg zweet ie z'n bedje uit.

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Romper lange mouw met slaapzakje onder een lakentje of romper korte mouw en pyamashirt met slaapzakje onder een lakentje.
    Nu liggen toevallig beide slaapzakken in de was en ligt hij in een romper lange mouw met slobbroekje onder een lakentje en een dekentje.

10. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Rompertje en soort van slaapzakpyjama (lange mouwen met een opening aan de onderkant). Eerst lakentje en deken, maar het is te warm en ze schopt ze telkens weg tegenwoordig.

11. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Romper met lange mouwen, dun slaapzakje en dekentje tot zn middel.

12. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Zo'n boxpakje met voeten eraan en dan een lakentje en romper natuurlijk met korte mouw

13. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Hij heeft een lange mouw romper een dunne slaapzak en dekentje met laken om.

Deel Deze Pagina