Precies, ben ik het ook mee eens. Je moet doen wat voor jou het beste voelt. Daarom schreef ik ook dat het niet standaard is, zo'n onderzoek. Vragen staat altijd vrij. Elmo
Ik zal dit anders even met mijn man overleggen en vragen hoe hij erover denkt. Of we kunnen er nog een half jaartje mee wachten en als het dan nog niet gelukt is vragen om een HSG onderzoek.. Wie doet dat onderzoek eigenlijk? De gyn of iemand anders?
de gynaecoloog doet het, en er is iemand bij die de foto's maakt. er word dan een contrasterende vloeistof in je baarmoeder en eileiders gespoten om te kijken of dat er gemakkelijk doorheen stroomt. voordat dit er in gespoten word, moet je baarmoeder eerst vacuum gezogen worden en dat kan wel pijnlijk zijn.
Dat van die huisarts klinkt mij bekend in de oren.Wij moesten ook van de gyn. horen dat het allemaal wel mee viel, maar ondertussen zaten we wel een paar weken in de puree. Ik moet zeggen dat ik het wel vreemd vind dat ze niet meer onderzoeken bij jou gedaan hebben, lijkt mij standaard erbij horen, die hsg. Maar misschien datr ik het mis heb hoor, wil je nu niks aanpraten ofzo..
Die HSG is dus niet standaard. Wij deden ICSI en ik heb hem niet gehad. Standaars is het dus niet. Ligt wellicht aan het ziekenhuis. Elmo
Enise, wat super dat voor jullie de uitslagen tóch hartstikke goed zijn! Huh... je zou zo'n huisarts toch... Voor niks in de stress gezeten! Wij hebben het zaad van m'n man ook via de huisarts laten testen en kregen een slechte uitslag terug. Na jouw verhaal ben ik helemaal overtuigd om zo snel mogelijk een verwijzing te vragen! Heel veel succes meid en ik hoop dat jullie héél snel zwanger zijn!
@Jiska Idd, 2 weken voor niks zitten stressen.. Wat was mijn man blij zeg toen hij hoorde dat alles goed was.. Ik natuurlijk ook, maar hij veeeel meer Het is toch beter om de uitslagen via de gyn te vragen, zij weten toch beter. Ik hoop voor ons allemaal dat we zo snel mogelijk zwanger mogen zijn.. En dames, Ik heb het er niet met mijn man over gehad, maar heb toch besloten om het verder zo te laten en niet te bellen voor een HSG. Ben daar nog niet aan toe.. Ik wist niet dat ik het zo moeilijk zou hebben na zo'n onderzoek. Dus laat het even..