Over een klein uurtje kies laten trekke

Discussie in 'De lounge' gestart door Happy, 3 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Ja 1 in me gehemelte en 2 in me tandvlees...
    Viel me echt mee,alleen nu die verdoving , moeilijk met slikken en praten,lijkt wel of mn hele mond schreef staat haha

2. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Gelukkig dat het meeviel. Ik ben (door medische problemen, heb chronische zenuwpijn die ik de afgelopen 2,5 jaar heb gehad en nog steeds heb), 3 maanden terug pas weer naar de tandarts geweest. Ook bij mij moet er e.e.a. gebeuren. Maar de eerste stap is vaak het moeilijkste. Ben nu ondertussen alweer 3 keer geweest en het valt gelukkig allemaal mee.

Succes de komende tijd, goed dat je de stap weer hebt durven zetten!

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

Zie dat het meeviel, gelukkig maar.
    Ik moet as vrijdag mijn verstandskies laten trekken pffffffffff ben ook ook in staat om af te bellen hoor.
    Maar ik denk maar zo pijnlijker als een bevalling kan het toch niet zijn??

4. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Zeker niet!

5. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Nou ik moest er eigenlijk kwart voor 4 zijn,maar werd pas om 4 uur geroepen , was ook echt in staat om zo weer na huis toe te keren..

Hoelang duurt het tot de verdoving is uit gewerkt?

6. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Nou mijn verdoving heeft er 3 uur over gedaan voordat het was uitgewerkt ... Ze zeggen meestal dat het tussen de 1 en 3 uur kan duren

Ik had ook het idee dat alles dik en scheef stond, durfde vanmiddag niet te praten hahaha ...

7. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Tis nu gelukkig aan het uitwerken,alleen me wang voelt nog een beetje tintelig aan..

8. ZIe dat het is meegevallen..

Hoelang het duurt voor de verdoving is uitgewerkt. Hangt ervanaf of er genoeg verdoving gespoten is.
    Ik heb op 8 januari een Apexresectie gehad bij de kaakchirurg, ontsteking in mijn kaak boven een kies weggehaald. En helaas had hij niet voldoende verdooft. Tijdens het hechten van mijn tandvlees voelde ik het alweer. Alleen omdat het toen nog 2 hechtingen waren, dus 4 prikjes, en de verdoving ook 4 prikjes zouden zijn, koos ik om door te hechten..
    Achteraf gezien had ik beter om de verdoving kunnen vragen. Want voor ik het ziekenhuis uitwas, ging ik alweer tegen het dak van de pijn. De autorit naar huis was een hel..

9. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Zo ingrid dat is echt heftig zeg..
    Raar dat ze niet voldoende verdoving hebben gegeven,lijkt mij dat ze dat wel moeten weten

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

vind het heel knap van je dat je weer heen bent geweest,. Gelukkig is het meegevallen!

11. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

En nog steeds een verdoofd gevoel ?

12. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Nee het is nu gelukkig helemaal weg denk sinds een uurtje,maar doet nu wel erg pijn heb al naproxen genomen,want ibrofen mag ik niet..nu proberen te slapen en hopen dat het morgen wat beter is

13. Moonchild82

Moonchild82 Actief lid

8 mei 2007
    455
    1
    0
    Postbode & Interieurverzorgster
    Hoofddorp
    Arme jij. Ik weet helemaal wat je bedoeld. Ben zelf ook absoluut hyper panisch voor alles wat een naald heeft.
    De tandarts dus ook :)
    Maar afgelopen maandag, was mijn nr aan de beurt. En (!!) ik heb gelukkig een super tandarts gevonden. Volgende keer gaat deze angsthaas met een stuk geruster gevoel!

Deel Deze Pagina