Over een maandje alweer 1 jaar...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by megamuts, Oct 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. megamuts

megamuts Actief lid

Mar 24, 2007
    255
    0
    0
    Wat gaat het toch allemaal snel he... Nog even en dan is ons manneke al weer 1 jaar. Hebben jullie misschien nog tips voor een 1e verjaardag?

Groetjes...

www.mamasverhaaltjes.nl

2. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik lees even mee, die van mij wordt ook bijna 1 ;).

Wij geven sowieso een 'feestje' van 14 tot 17 uur, anders wordt het voor haar ook te druk. Natuurlijk versieren wij de huiskamer ook en haar eetstoel. Ze krijgt (voor het eerst van dr leven) een taart met wat slagroom erop.

Verder wacht ik de tips ook even af ;). Veel plezier met de voorbereidingen he!

3. rodelief

rodelief Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    1,527
    0
    0
    tips?
    Genieten die dag. En kijk goed naar je kindje of die het naar z`n zin heeft.
    Mijn kereltje vond zijn verjaardag helemaal geweldig.
    Heeft heerlijk een middag slaapje gedaan. Wij vierde het de hele dag. Maar heb dit niet als vervelend ervaren. Zo kwam alles een beetje verdeeld. Een deel s`ochtends en een deel s`middags.
    Veel plezier!

4. schumi

schumi Actief lid

Oct 16, 2006
    105
    0
    0
    Onze zoon is ook over een kleine maand jarig. Ik zit alleen nog met een dillemma. Ik ben zelf over 2 weken jarig, zit vrij ver in de zwangerschap en heb eigenlijk weinig zin om 2x in 2 weken het huis vol te hebben. Nou weet ik dat mensen toch op bezoek komen ook al zeg je dat je het niet viert.
    Nu was mijn idee om het samen met de verjaardag van Senne te vieren. Dan laat ik mensen weten dat bv van 14.00 tot 17.00 voor Senne is, en dat bezoek daarna vanaf half 8 welkom is, Senne gaat rond half 9 naar bed. Heeft hij ook nog een uurtje 's avonds en de rest is dan voor mij. Zou dit een idee zijn of is dit niet leuk? Ik geef niks om mijn verjaardag dus het draait uiteindelijk toch om die kleine. Wat vinden jullie?

5. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

May 14, 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Sofie is ook bijna jarig. En wij vieren het ook van 14.00-17.00 ongeveer en tussendoor gaat ze gewoon even slapen hoor. Bij de Hema heb ik leuke uitnodigingen zelf ontworpen (met hulp van hema). Is heel leuk geworden. Met een foto van Sofie erop. En natuurlijk het huis mooi versieren. En laat een mooie taart maken.

6. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    wat voor taart doen jullie? met veel slagroom? Of kan dat dan weer niet omdat dit een 'zuivelproduct' is?
    Hier nadert het ook al, heel spannend! Hoop dat ie voor die tijd (eindelijk) kruipt....

7. megamuts

megamuts Actief lid

Mar 24, 2007
    255
    0
    0
    Ik denk dat ik zelf een taartje maak die hij lekker zelf mag op eten of te wel mee knoeien. Maak deze van een kruimelbodem met van die gele pudding vulling en een beetje slagroom en dan met chocolade saus iets erop schrijven. En dan voor het bezoek gewoon wat gebak. En natuurlijk alles versieren.
    Heb er zo´n zin in lijk zelf weer een klein kind :D

8. Ruben

Ruben Actief lid

Jan 3, 2008
    171
    0
    0
    Hier nog 9 dagen! :confused:
    Enne kruipt ook nog niet.. hihi.
    Al moet ik zeggen dat het al wel de goeie kant op gaat. 8)

Bij ons komt s'ochtends en s'middags bezoek en doe hem op bed wanneer hij moe is.

Ik vond het wel leuk om zo'n sneeuwster taartje te kopen en deze lichtelijk insmeren met wat room en dit leuk versieren. Zo'n taartje is meer cake dan room.. valt dus ook niet heel zwaar op de maag. En dan maar graaien naar die taart! Al zie ik dat niet snel gebeuren (meneer is nogal vies van dingen) maar je weet het maar nooit! :D

9. susan28

susan28 Bekend lid

Jan 17, 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    hier ook nog iets meer dan een maandje! laat een taart bij de hema maken met haar foto erop denk ik, maar ben er best wel wat emotioneel over eignelijk, jullie niet? waar is dat jaar toch gebleven?

10. tukkertje

tukkertje Actief lid

Mar 14, 2008
    155
    0
    0
    Nog 1 nachtje en mike is alweer 1. Clicheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee maar wat gaat dat snel:)

Morgen taart ophalen die ik besteld heb, vanavond huis versieren en verder houden we open huis. Iedereen is welkom dus we zien wel wie er allemaal komen. Kunnen er 10 zijn maar kunnen er ook zomaar 40 worden:)...als ze allemaal maar voor 2000 uur komen haha:)

11. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh, nog 1 nachtje, wauw, alvast gefeliciteerd!

En idd, dat jaar is zo snel gegaan, ik heb het idee dat ik 2 mnd geleden bevallen ben, maar niks is minder waar!

Ik denk dat ik een cakeje geef met een klein kaarsje erop, vind een eigen taart wel leuk, maar al die zoetigheid ook weer niet (of ben ik nu een meutje?), misschien dat ik er wel wat slagroom op doe ofzo...

Ohh, goed idee zelf een uitnodiging ontwerpen bij de HEMA, ik ga gelijk eens kijken! Goeie tip!

Suces allemaal met de voorbereidingen!

Share This Page