Ik vroeg mij af of de hoeveelheid afscheiding door utrogestan iets zegt over uiteindelijke resultaat. Bv. hadden jullie minder afscheiding toen jullie zwanger bleken, of juist meer? Of merkten jullie geen verschil?
Je krijgt sowieso afscheiding door Utrogestan. Het bolletje gaat open door de warmte van je lichaam, het binnenste wordt opgenomen en het omhulsel komt weer naar buiten. De dikke afscheiding die je hebt, komt door het omhulseltje van de bollen. Er zit een soort van plastic-achtig laagje omheen, wat niet opgenomen kan worden door je lichaam. De hoeveelheid afscheiding zegt dus helemaal niks over een zwangerschap, omdat het een direct gevolg is van de Utrogestan.
Toch heb ik wel verschil gemerkt. Toen ik zwanger bleek te zijn, had ik minder "zooi" van de utro tov de eerdere keren (icsi) dat ik utro gebruikte. Kan toeval zijn..,
Ik heb nu juist ontzettend veel waterige 'zooi'. Over twee dagen ga ik testen dus ben benieuwd of dit wat te betekenen heeft
Dat had ik tijdens de keren dat ik zwanger bleek. Dan had ik en witte rommel en heel veel vocht. Was de eerste keer dus dacht dat t hoorde Maar de keren dat t niet lukt was t alleen t witte.
Oeh ik hoop het ook dan! Kan echt niet wachten deze maand, nog eventjes geduld. Ik ben bang dat ik iets te veel hoop heb gevestigd op de Utrogestan