Ik zie door de bomen het bos niet meer.. Mijn zoontje moet en nieuwe auto stoel vanaf 15 kilo.het moet op de 1e plaats natuurlijk veilig zijn.. Maar ook niet te duur.. Een ook niet onbelangrijk, hij moet in de stoel kunnen slapen zonder dat hij er uit glijd.. Wie heeft tips? Welke heb jij, en waarom? En hoe bevalt het?
wij hebben een 1-2-3 stoel gekocht als tussenoplossing. L. is twee en kan nog niet alleen met een riem, soms blijft hij namelijk niet zitten. De 1-2-3 stoel is wel een grote, 'rechtop' stoel, maar heeft nog een vijfpuntsgordel. We hebben er eentje van de hema. Je kunt later de vijfpunt eraf halen en hem met de gewone gordel vastzetten. Sommigen zijn van mening dat een 123 stoel minder betrouwbaar zou zijn omdat hij uit meer losse onderdelen bestaat maar dat is nooit bewezen. Je kunt er desondanks daarna voor kiezen om een romer kid of een stoelverhoger te nemen. Voordat we deze stoel hadden hadden we een maxi cosi priori.
haha ze kunnen vanaf 15kg stoelen niet meer lekker slapen hoor, ze hebben geen slaap,ligstaand. maar kinderen slapen toch als ze echt moeten. je hebt nekkussentjes vr kids, ook tafel kussentjes voor auto stoelen.maar geen ligstaand voor zover wij weten.we gaan maxicosi airprotect kopen. hij zit nu nog in tobi.
Oké maar ik las dat sommige kinderen die in slaap vallen in de stoel, onder d gordel door glijden zoals bij de mc sps geloof ik..en dat wel ik dus voorkomen omdat mijn mannetje erg graag slaapt in de auto.. De lig stand van onze stoel nu gebruiken we ook niet, maar hij heeft wel steun aan zijn hoofd, daar bedoel o meer.. En wat voor nek steun bedoel je? Denken jullie dat het o deze leeftijd kwaad kan als je een goedkope stoel hebt? D e veiligheid komt nu toch van je autogordel? Niet zozeer meer van je stoel toch?
daar help n nekkussen niet. maar past je kindje niet in tobi etc?waarom moet hij naar de volgende groep gaan? te lang?
Nekkussen - Goedkope baby & peuter artikelen kopen | BESLIST.nl | o.a. buggy's, fietsstoeltjes, voetenzakken
onze jongste moet een andere stoel, dus hoopen we 1 voor de oudste te kunnen kopen.. maar we lenen eerst 1 voor de jongste, dus probleem is de komende weken al opgelost wat mij betreft mag hier dus een slotje op..
Ik ben ook aan het kijken. Ben toevallig gisteren bij de Halfords naar binnen geweest om info op te vragen. De 'goedkopere' merken vallen af voor mij, want als je kijkt hoeveel ruimte er om het hoofd heen zit en je zou een aanrijding krijgen, daar heb ik niet zon goed gevoel bij. Ik denk dat ik voor de Romer ga... Hebb ik nu ook, en bevalt eigenlijk heel goed. Hij kost bij de Halfords 109,00. (ik zag dat dezelfde Romer bij de Prenatal 119,00 kost) Hoe oud is jouw kindje nu?
Ik heb vanmorgen de Römer gekocht. Wat makkelijk in de auto te plaatsen, en lekker licht!! haha niet meer dat gesleep met die zware stoel! Mijn zoontje is ook 15 kilo, 2,5 jaar.