Hallo iedereen Ben een druktemaker, onzeker enzovoorts en heb dus een vraag. Kan het zijn dat ik af en toe vruchtwater verlies? Ik verlies namelijk heeel af en toe straaltjes reukloos vocht. Vanmorgen..gisterenavond en van de week ook. Is dat normaal?
Hallo Irisje, Hoop niet voor je dat je nu al vruchtwater verliest, want dat zou wat aan de vroege kant zijn! Ze zeggen dat je vruchtwwater als vruchtwater zult herkennen omdat het een hele zoetige geur heeft. Je zei zelf dat geurloos is, dus denk eerder dat je afscheiding of urine verliest. Maar ik zou als ik jou was gewoon de vk even bellen en het verhaal uitleggen. Daar zijn ze voor hoor! Nou, succes! Liefs Elly.
Ik wacht het ook nog wel ff af , maar voor afscheiding vind ik het raar dun en voor urine ruikt het te weinig, maar zal me wel weer druk maken om niks..
Ik heb het ook al een tijdje, nam eigenlijk gewoon aan dat het erbij hoort. Soms is heel mijn onderbroek nat! Is inderdaad kleurloos en ruiken nah dat heb ik nog niet gedaan.. Maar denk dat het afscheiding is hoor!
Denk ook dat het afscheiding is. een tijdje geleden had ik dit ook erg en heb daarvoor naar de vk gebeld. Zij is langsgekomen en heeft gekeken. Het was gewoon afscheiding, dit wordt wat wateriger en gaat anders ruiken als je verder komt in je zwangerschap.
Hoi Ik zou ook gewoon even de vk bellen. Dan weet je het ook zeker. Anders maak je je misschien zorgen om niks. Succes verder.
Hoi, Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook last van dat mijn ondergoed ineens wel erg nat was en ook kleur en geur loos. Ze hebben het onderzocht maar het bleek gewoon dat ik urine verloor, doordat je soms minder goed je urine op kan houden ( zonder dat je het door hebt). Groetjes
Ik heb het ook hoor. Net nog....... Hatsjoe! En ik kon weer naar boven een schone onderbroek aan doen
ik heb laatst gelezen in een van die zwangerschapsboeken dat je in de loop van je zwangerschap heel vloeibare afscheiding kunt hebben ( dat het in een straaltje langs je benen kan lopen) en dat veel mensen dat verwarren met vruchtwater, ze zeggen in dat boek dat je vruchtwater duidelijk herkent aan de geur ofzo, dus als je niets ruikt denk ik idd ook dat het afscheiding is. Voor de zekerheid kan je natuurlijk altijd de vk ff bellen! Succes!