Hoi Ik heb nu al dagen pijn van me verstands kies Hij moet door komen maar dat kan niet. Mijn verstands kiezen staan horizon taal in memond en kunnen dus niet door komen. 24 april gaat de eerste er pas uit tot die tijd heb ik heel veel pijn. Heb al panadol en inbibrofen gebruik maar deze helpen niet kan er niet van slapen en word zo moe van de pijn. Nu zoek ik een pijnstiller die wel helpt maar welke ? Is er misschien iemand die weet welke ? Groetjes gaga
Je zou de huisarts of tandarts kunnen vragen naar die zakjes ibuprofen, die heb ik meegekregen nadat m'n verstandskiezen operatief verwijderd zijn. Helpt heel goed. Weet alleen niet of het zo verstandig is om drie weken op pijnstilling te teren. Kan die afspraak niet naar voren verplaatst worden? Sterkte!
Hoe sterk is je Ibruprofen?? Anders even je huisarts bellen en vragen om ibruprofen 600 mg en deze dan in nemen met 2 paracetamol 500 mg
Ibuprofen én paracetamol samen nemen in de maximum dosis (dus 400-600 mg ibu en 1000 mg pcm), dat is effectiever dan alleen één van beide. Maar 3 weken is wel errug lang om daarmee door te moeten lopen. Misschien nog eens naar de kaakchirurg bellen om te vragen of je echt niet eerder kunt komen omdat je echt niet kunt slapen van de pijn?
Zoals er al werd aangegeven ibu 600 met paracetamol 1000mg. Bel wel even naar de huisarts voor een maagbeschermer; omeprazol.
Moet vanmiddag tog in het ziekenhuis zijn dan loop ik wel ff langs de kaak poli om te vragen of ik eerder kan ik verga van de pijn net sprongen de tranen in me ogen en heb ik ff zitten huilen
dat lijkt me dan verstandig. als het niet daar kan kan je ook naar een andere kaakchirurg evt. he, dat maakt niet uit.
Nou ben in zieken huis en er zit nu een ontsteking bij dus krijg ik antibiotica en pijnstillers erbij en kan niet eerder geholpen worden dus ik baal
Vreselijk dit heb ik ook een keer gehad een tip om sneller aan de beurt te zijn: Elke dag 2 keer naar de polie van de kaakchirurg bellen of er iemand uitgevallen is! na 3 dagen was er ineens een plekje en hop gaan!!
Dat is zeker balen. Ik heb eergisteren 2 verstandskiezen laten verwijderen en aangezien ik behoorlijke pijn heb, heb ik van de huisarts Zaldiar gekregen (dat is paracetamol en Tramadol) en dat helpt bij mij wel heel goed. Moet er wel bij zeggen dat ik er een beetje stoned van ben, maar dat liever dan de pijn. Succes ermee.
oh bah, ook nog een ontsteking.... die heb ik ook wel eens gehad, en daar hielp geen pijnstiller tegen. was helemaal groggy van de pijnstillers, zoveel slikte ik, maar verging nog steeds van de pijn. hopelijk slaat de AB gauw aan! En anders inderdaad proberen of je bij een andere kaakchirurg wel snel geholpen kunt worden. Er zullen er toch wel meer zijn...? Sterkte in elk geval.
Heb al rond gebekt overal wachtlijst 24 april is het snelst. Had zelf een ziekenhuis die 6 weken wachtlijst hebben dus hoop dat me pijnstillers en antibiotica snel aan slaan ken wel janken van de pijn loop zo nu en dan met een koelblok door het huis dat helpt nog iets. Ben alleen zoooooo moe van die pijn. Maar goed zal wel weer goed komen maar baal echt heel erg. Want ja als moeder moet je dag en nacht klaar staan voor je kind en dat doe ik dus ook nog gewoon. Me kleine man kan er niks aan doen dat mama pijn heeft gelukkig heb ik morgen middag een oppas en krijgt hij ff wat meer aandacht van opa en oma en dat maakt ook veel goed. Groetjes gaga
Maagbeschermer is zeker belangrijk als je veel ibuprofen slikt. Als je nog veel pijn hebt kan je misschien beter tramadol of codeine nemen. Kan je huisarts voorschrijven.
Heb niet zo heel snel last van me maag maar bedankt voor de tip. Zal het zeker onthouden. Maar ga de ibibrofen maar een paar dagen slikken want gaat niet goed samen met vruchtbaarheid en evt zwangerschap mijn kinderwens is heel groot namelijk. Groetjes gaga