Oh ik zal eens kijken of dat hier ook een optie is! Het is inderdaad wel altijd een hectisch uurtje tussen de middag...
Oh hier zou dat juist ideaal zijn, ze slaapt om 10.00 en 15.00 normaal gesproken en dan zo'n 1,5 uur. Continue rooster zou ik ook wel fijn vinden, kan ze gewoon van 11.30-13.30/14.00 slapen ofzo, dan red ze t daarna wel tot de avond.
Hier idem dito, alleen de vakantie duurt nog 2,5 week. Genoeg te doen hoor want in die 2,5 week zijn ze allebei ook nog jarig
Haha. Hier kijk ik wel uit naar weer in de ochtend hardlopen ipv in de avond. En woensdag na mn hardlooprondje ga ik met mn verjaardagsbon naar mn favoriete winkeltje om te shoppen
Ik zit me er ontzettend op te verheugen dat ze volgende week weer naar school gaan. Maar 1 kind thuis en die kan wel redelijk alleen spelen, dus dan kan ik weer wat doen op mijn vrije dag. Het enige waar ik me niet op verheug is de ochtendspits. Ik maak me wel wat zorgen om mijn oudste. Ze hebben de klassen gehusseld, dus dat is best spannend. Daarnaast zat hij al niet lekker in zijn vel en daarom heeft hij ook geen zin in school. Dan weet hij ook nog niet wie de tweede leraar wordt en weten we nog niet wat hij gaat doen want qua schoolwerk is hij al klaar. Dus dat wordt spannend. Eind september hebben we intake voor begeleiding dus ik hoop dat wij en school daar wat handvatten van krijgen. Maar dat duurt ook nog even en levert natuurlijk niet meteen oplossingen.
Hier nog ruim een week, dan gaat het weer beginnen. Ik heb er alweer zin in Ik heb helaas kinderen die zich slecht zelf kunnen vermaken. Ze zijn graag thuis en zoeken niet zo snel een vriendje op. En dan willen ze maar een scherm (tv, tablet, mobiel) dat mag natuurlijk niet steeds, maar ja soms ga ik toch overstag om van het gezeur af te zijn. Wij gaan altijd maar 1 week op vakantie, maar veel vriendjes gaan 2/3 weken. Dus ze hebben vaak gewoon geen speelmaatjes. Volgende week is er lekker de vakantie Bijbel week, waar de basisschoolkinderen 3 ochtenden naar toe gaan. Hebben ze weer iets leuks. Doordat mijn man zijn hele vakantie bezig is met de badkamer vernieuwen is het ook niet echt mogelijk om veel dagjes weg te gaan. Dus zijn we gewoon veel thuus.