Over en sluiten

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Zeeuwsmeisje, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Hier is het helemaal klaar... na bijna 22 mnd vind mn zoon het nu echt genoeg geweest met de bv. Vind het zelf jammer dat we die 2 jaar niet hebben gehaald maar hij wil echt absoluut niet meer dus het si goed zo. Ik mis het wel maar minder dan ik had verwacht omdat het zo mooi langzaam is afgebouwd. Heb ook niks geen pijn ofzo gehad.

Voor de andere mama´s hier.... heel veel succes en geniet er van. Wat het is echt een heel bijzondere tijd.

2. appeltje

appeltje Niet meer actief

Maar wat fijn dat je zoontje zelf heeft mogen aangeven dat het nu genoeg is! Je hebt het super gedaan hoor, petje af!

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Prachtig hoor 22 maanden!

4. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Knap hoor, zo lang. Wees er maar trots op.

5. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Het einde van een tijdperk ,nietwaar?
    Wat goed van je zoontje dat hij het zelf helemaal heeft afgebouwd. Petje af voor jullie.

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Super gedaan zeg 22 maanden bv. Maar ook wel even moeilijk denk ik.

7. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ongelofelijk, 22 maanden! Fantastisch, hoor!

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    22 maanden, helemaal super zeg! Petje af hoor!
    Jammer dat je net die 2 jaar niet hebt gehaald, maar echt super dat de kleine het zelf zo rustig heeft afgebouwd!

9. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Gefeliciteerd met die 22 maanden hoor! Echt super! Maar kan me heel goed voorstellen dat het voor jou even moeilijk is.

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    SUPER! En sterke met afscheid nemen van zo'n prachtige periode ...

11. Zeeuwsmeisje

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Dank jullie wel! Heel lief van jullie!

12. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Knap hoor zo lang!
    Petje af,heb echt respect voor je!

13. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Jammer dat het nu afgelopen is, maar idd petje af dat jullie het zolang hebben volgehouden en dat je zoontje het zelf heeft mogen aangeven.

14. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Jammer dat het gaat stoppen. Maar ondertussen is het toch een lange tijd goed gegaan.
    Hoevaak deed jij nog voeden?

Ik wil het ook zo lang geven als ons meisje wil. Ze krijgt nu vooral s'morgens (en als ze s'nachts wakker wordt) BV.
    En kreeg jij ook van die opmerkingen uit je omgeving? Blijkbaar ben ik niet helemaal normaal haha (niet dat ik mij er wat van aantrek hoor)

15. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Prachtig dat je zoontje er zo lang heeft van mogen genieten.

16. Prachtig toch, 22 maanden! En dan zelf mogen afbouwen.

Kan me wel voorstellen dat het erg vreemd moet aanvoelen, na 2.5 jaar je lichaam te hebben moeten delen (zwangerschap + bv), het nu weer voor jezelf te hebben.

17. Zeeuwsmeisje

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Wat lief al die reacties.... mn zoontje dronk nogal wisselend. Soms 2, 3x op een dag, soms 1x, soms sloeg hij een dagje over... Opmerkingen kreeg ik niet meer zoveel hoor. Voedde eigenlijk ook alleen maar thuis want overdag at en dronk hij andere dingen en had hij het te druk. Het was echt een rustmomentje savonds, snachts of sochtends.

Het is idd wel wennen. Vooral dat ik niet na hoef te denken als ik eens een glaasje wil drinken. Niet dat ik dat nou zoveel doe en mistte maar voorheen als het aangeboden werd sloeg ik het zowiezo af... nu kan het zomaar zonder na te denken.

Hij weet het nog wel... afentoe, zomaar een paar keer per week dan begint hij toch te wijzen en wil hij nog even 1 klein slokje om daarna schatterlachend weg te rennen. Hij weet nog precies hoe het moet en er komen ook nog wel een paar slokken uit maar hij vind het echt wel best zo. Zo lief!

Hoop echt dat ik het ooit nog een keer mag meemaken, niet op korte termijn hoor maar kan me er wel nu al op verheugen.

18. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Liefffffff!
    Echt fijn dat jullie het zo hebben mogen meemaken. Mooi dat je kindje het zelf mag bepalen, maar soms zo moeilijk voor mama zelf, hè? ;)

Deel Deze Pagina