zo ben je vorige maand nog ff zwanger geweest en zo krijg je te horen dat het niet meer mogelijk is om nog een behandeling te ondergaan.. vorige week moet spoed geopereerd en toen bleek alles in mn buik ontstoken te zijn dus alles is weggehaald... dus nu moeten we definitief door met zn 2tjes...hoe onwerkelijk!!! x mareille
Ach jeetje, wat een rotmaand en wat een rotnieuws en verdriet. Dat is slikken zeg om op deze manier samen verder te moeten. Ik hoop dat jullie dit samen kunnen verwerken en hopelijk uiteindelijk samen zonnig de toekomst tegemoet mogen gaan. Woorden schieten altijd te kort. Helaas mag je medicatie niet aanbieden of schenken hier op het forum. Dus waarschijnlijk zal je laatst stukje uit je topic worden verwijderd. Een hele dikke knuffel voor jou/jullie.
Jeetje meis wat een verdriet en on eerlijkheid . Hoop dat je hoe moeilijk ook samen een weg kunt vinden die toch wat ander geluk brengt . Dikke knuffel meer kan ik niet doen .
M'n mond valt open. Ik weet ook eigenlijk niet wat ik moet zeggen. Deze wending in je leven is te cru voor woorden Ik wil je heel veel sterkte wensen.
Nee toch! Wat verschrikkelijk en onrealistisch Wat een keiharde klap moet dat zijn.. Ontzettend veel sterkte!
mareille28@ Graag gedaan , hoe gaat het nu met je ? Lukt het een beetje om afleiding te vinden ? kalm aan en denk om jullie zelf he! Het is niet makkelijk maar op de stoel blijven zitten schiet ook niet op geloof me . Wat ons veel helpt is wandelen genieten van muziek als het goed weer is ver fietsen .