over en uit

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mareille28, 6 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mareille28

mareille28 Actief lid

3 sep 2010
    129
    1
    0
    werk in de zorg
    twente
    @marnat,
    zit nog in de ziektewet door de operatie, wil wel weer zo snel mogelijk beginnen, dat thuis zitten zorgt ervoor dat ik teveel ga nadenken...heb maar de kerstboom gezet terwijl in normaal geen boom zet maar ja ik moet toch wat te doen hebben..
    gelukkig heb ik lieve vrienden die ons erdoorheen slepen..
    toch blijft het nog steeds onwerkelijk dat we voor altijd met zn 2tjes blijven...

ben jij er niet dagelijks mee bezig? ik hoop maar dat met de tijd het minder gaat worden..

xxx

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    mareille28@ Doe het kalm aan werk blijft wij niet he .
    Snap dat je snel weer werken wil , zoek iets anders zolang je niet kunt werken knutselen of idd de boom zetten.
    Of een leuke schaal maken met kerst idee ga ik ook weer doen.

Ik ben er niet meer dagelijks mee bezig , de tranen zijn op en ik vind veel andere dingen nu leuk.
    Ons huisje mooi maken en daar geniet ik erg van . Straks kerst kaarten maken en schrijven . weer breien enz.
    Lang niet meer gedaan , fietsen doen we erg veel .
    Lees mijn topic maar eens in het mmmclub deel kinderloosheid is een feit.
    Daar kun je me volgen als je dat wil .
    Nu mijn zusje de tweede heeft hadden we het even weer zwaar maar we merken dat we er anders in staan nu . het slijt al weer wat.

3. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Mareille,

Och meid wat schrik ik zeg van je berichtje. Ben even een tijdje niet actief geweest op het forum en nu lees ik wat een narigheid je hebt meegemaakt.
    Jeetje meid hoe gaat het nu met je?

Dikke knuffel
    Bittersweet

4. chantalroel

26 jul 2012
    60
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    heel veel sterkte samen, geen woorden voor die onbegrijpelijke nieuws

5. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom
    Heel veel sterkte met dit vreselijke nieuws! Misschien dat je later aan andere opties kan denken... Maar eerst dit verwerken hoor!

Succes!

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oh mijn god wat afschuwelijk nieuws:(
    Heel veel sterkte ben sprakeloos:(

7. mareille28

mareille28 Actief lid

3 sep 2010
    129
    1
    0
    werk in de zorg
    twente
    hey bittersweet,
    ja zo kan het leven ook gaan, zo zit je op een roze wolk en zo dender je er had weer vanaf..
    het is nu definitief over..aan de ene kant geeft het ook een rust, geen ziekenhuisbezoeken meer en de stress van de terugplaatsingen, de kans dat het bij ons zou lukken was al heel klein (kregen we achteraf te horen)
    tuurlijk hebben we dagen dat we ons k*t voelen, zoals gisteren en vandaag, dan zie je iedereen met kids kadootjes uitpakken..en dan komt het weer hard binnen dat dat bij ons nooit gaat gebeuren.
    maar we gaan niet bij de pakken neerzitten.
    moeten andere doelen in het leven zien te vinden..
    hoe is het met jou???
    lees dat je weer een mislukte tp hebt gehad?? sterkte!!!
    ga je nog voor nog een poging?
    liefs marije

8. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Hoi Marije,

Meis wat ben je sterk zeg. Vindt het zo knap van je. En idd zoals je zegt bij de pakken neer gaan zitten daar wordt je ook niet gelukkiger van.
    Bij ons zit het ook niet echt mee nu 3 tp gehad en helaas allemaal mislukt. We gaan wrs nog 1 ecd doen en daarna ja ik ga maar niet meer vooruit denken.
    Wel komt bij ons ook meer en meer het besef dat de kans groot zal zijn dat we ook altijd samen zullen blijven. Wat jij ook al schrijft al die ziekenhuis bezoeken de stress van tp en mislukte pogingen het zou ook erg veel rust geven om te stoppen.
    Momenteel wel erg aan het nadeken of mss voor de toekomst pleegzorg iets zou kunnen zijn. Er zijn genoeg kindjes die hulp kunnen gebruiken en mss kan ik hierin wel mijn liefde kwijt. Moeilijk moeilijk allemaal.
    Meis heel veel sterkte en neem de tijd om dit te verwerken. Probeer leuke dingen te gaan doen. Te genieten van elkaar enz....

xxx
    veel liefs
    Bittersweet

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jeetje wat een ellendig nieuws :(

Vind het enorm verdrietig voor jullie!

Héél veel sterkte toegewenst in deze moeilijke periode!

10. mareille28

mareille28 Actief lid

3 sep 2010
    129
    1
    0
    werk in de zorg
    twente
    bedankt voor jullie lieve berichtjes!!!

wij zijn ons ook aan het orienteren over pleegzorg, ene kant lijkt me het heel mooi om kindjes te kunnen helpen maar aan de andere kant moet je ze ook weer loslaten en ik weet niet of ik dat zou kunnen...dus daar gaan we goed over nadenken..
    bittersweet ik ga onwijs voor je duimen!!!
    liefs!!

Deel Deze Pagina