Ik ga straks naar de winkel om te kijken voor een activity tracker. Heeft er iemand tips waar ik op moet letten?
Yep zekers deze is echt top. alleen 1 tip als je deze koop gelijk leren bandje bij bestellen. Hier was de uitslag zo erg dat ik hem pas weer om kan nadat mijn bandje binnen is vanuit China. Ik mis hem echt
Ik heb de fitbit charge 2 gehaald. Maar nu vraag ik me af of ik de Bluetooth op mijn telefoon de hele tijd aan moet houden, of kan ik die ook uit zetten? En hoe lang duurt het opladen van de horloge ongeveer?
Geen idee, ik heb de Bluetooth altijd aan staan. Volgens mij kan hij ook uit maar dan synchroniseert hij op dat moment natuurlijk niet. Opladen kost een uurtje ofzo. Ik doe het altijd 's ochtends als ik opsta en doe hem weer om als ik ongeveer een uur later wegga. Moet hem 1x in de 5 dagen ofzo opladen.
Hoeft niet aan te staan maar dan maakt hij geen contact. Ik heb het altijd aanstaan... opladen doe ik 's avonds als ik op de bank zit. Stel ik zou het overdag doen dan mis ik in dat uurtje toch heel wat stappen. Ik laad alleen in rust
Hoi! Ik heb ook een vraagje er bij. Ik heb altijd S health aan staan op mijn galaxy 5s, wat voor extra's zou een activiteit tracker toevoegen? Het lijkt me super maar het moet natuurlijk wel toegevoegde waarde hebben voor dat geld.
Hier staat bluetooth altijd aan zodat hij nonstop verbonden is met shealth op mijn telefoon. Op die manier wordt mijn slaap ook bijgrhouden. Opladen duurt bij mij ook een uurtje. En dat doe ik meestal smorgens vroeg of savonds voor het slapen gaan.