Tjonge ik word af en toe gek van mezelf... stees denk ik ach, zla ik die stomme pil nog pakken? Of zal ik gewoon de laatste week wegsmokkelen? En ik kijk babykamers, boxen, wiegjes, namen enz enz Ik doe dit eigenlijk al heel lang maar het word maar erger en erger? Ben ik nou gek of zijn er nog meer meiden die nog aan e pil zijn net gestopt, of al langer gestopt? Ik zag dat topic over de wibra en ik was er bijna naar toe gesjeest... ik kon me nog net bedwingen..... Sorr voor het zeuren maar ben blij me ei hier kwijt te kunnen... Mijn beste vriendin en nog een vriendin van internet en jullie weten het voor de rest niemand.... kei moeilijk dusszzz Ik hoop ook zo dat me menstruatie weer helemaal normaal op gang komt..... spannend!!!
hahaha geen zorgen meid ik heb dat ook al sinds dat ik 7 maanden geleden met de pil ben gestopt. iedereen denk ik bijna wel. succes meid
Ik heb het precies hetzelfde hoor. Ik mag er hier thuis ook niks meer over zeggen. Ben ook aan het kijken naar babykamers, heb al wat rompertjes gekocht en overal zie ik baby's. Ik ben nog aan de pil en hoop in juli te stoppen... maar m'n vriend is er nog niet uit wanneer hij wil gaan proberen voor een baby. Hij zou het binnen een maand wel weten. *zucht*
heel herkenbaar elke vrouw loopt of met een kinderwagen of een dikke buik elk foldertje wat je leest blijf je hangen op baby kleertjes elke naam die je hoort en leuk vind wil je onthouden en elke maand denk je weer zal het dan nu wel zo zijn maar meiden het komt zeker
Hier netzo! Ook ik wil voor mijn omgeving nog stilhouden wat onze plannen zijn. 2 Vriendinnen weten het, en voor de rest (inclusief familie) weet van niks. Zo'n forum is dat wel een uitkomst hè!
Iedereen heeft dat denk ik wel.. Maar ik zou de strip van de pil wel afmaken want dat schijnt toch beter te zijn om je menstruatie weer op regel te krijgen...
ohwww heel herkenbaar, hihiihi mn vriend of af en toe (vaak) gek van me hahah We hebben bijna al de kinderwagen uitgezocht, geboorte kaartjes weten we ook al. Wat voor type naam weten we ook al Nu alleen nog zwanger worden, zucht maar ik zie overal wel iets wat met kinderen te maken heeft en gek van te worden soms zou ik willen dat iker niks van zou zien, dat zou het denk ik wel makkelijker maken
Hallo! Inderdaad erg spannend allemaal, ben eind maart gestopt met de pil en had afgelopen maandag ongesteld moeten worden, maar tot op heden nog niks, negatief getest vanmorgen, balen!!! Ik en mijn vriend willen het zo ontzettend graag maar eerst afwachten op een regelmatige cyclus! Verder iedereen suc-6 gewenst met het stoppen met de pil en het zwanger worden. Liefs Miranda
Ja hoor is heel normaal. Ik heb dat ook hoor. Zelfst toen ik me nog niet bewust was dat ik voor een 2e zou gaan, zag ik overal dikke buiken en pasgeboren baby's.