in het begin van me cyclus temp van 36,1 Zit nu 11pdo , as zondag nod Sinds week gevoelige tepels. Temp steeds 36,8 vanmorgen was hij 36,6 Gister twee licht positieve testen van action kan helaas geen foto uploaden maar duidelijk zonder turen en kwam vrij snel. net getest en steeds is zelfde gebleven wat denken jullie had test niet donkerder moeten zijn en is die tempdaling niet erg? Heb begin dec al vroege mk gehad dus zijn als de dood dat het weer misgaat Wie kan me helpen
elke dag testen heeft geen nut. je hcg verduppelt elke dag, dus als je dan net iets minder geconcentreerde urine hebt, valt de test even licht uit tempdaling weet ik niet. ik ben gestopt met tempen toen ik een positieve test had. blijft altijd enorm spannend. succes in ieder geval!
Ik zie een streepje. Een keer een dipje is niet erg, als jouw temp voor ei ook gewoon 36.1 is geweest de hele tijd Duimen dat de test en je temp weer gaan oplopen.
Ook ik zie een licht streepje, dus ook voorzichtig gefeliciteerd. Als je het zeker wilt zijn zonder te turen kan je ook overwegen een digitale test te doen.
ik zie ook streepje bij mij waaren ze ook licht tot dat ik echt 1,5 week er na nog eentje teste die was erg donker suc6
Dankjewel dames, geeft weer een beetje hoop Ben echt als de dood dat het weer mis gaat, maar probeer te ontspannen want stress is niet goed i know Ga morgen een digitale halen,fingers crossed
Voorzichtig gefeliciteerd! Ik weet dat ik bij mijn zwangerschap rond mijn NOD ook heel kouwelijk was, dus zou niet teveel waarde hechten aan je temperatuur. Kan zomaar een symptoom zijn
Jippie net test gedaan hij is weer donkerder dan gisteren Wat denken jullie, zou een digitale al positief uitslaan???
Ik zou denk ik tot mn nod wachten met een digitale. Die hebben vaan wat meer nodig dan die van kv2v5 of die van action