Over foute mannen gesproken...

Discussie in 'De lounge' gestart door Mississippi, 25 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Wat een hork. Foute mannen genoeg gezien in de jaren dat ik op stap ging. Ik had een vriendin die daar echt een neus voor haar. Ging met jan en alleman en dat de kerels getrouwd of samenwonend waren leek haar en die mannen niet te interesseren.
    Zelf alleen meegemaakt dat een vriendje van een vriendin bij een gewoon gesprek in de kroeg ineens aan mijn kont begon te frunniken. Toch maar even vriendelijk en kordaat zijn hand weggeduwd.

2. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

OMG:$ Lijkt wel een verhaal uit een slechte soapserie:D

3. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Heb alleen de openingspost gelezen, maar jeetje daar mag je wel mee oppassen met zo'n halve zool.

Nu kon je nog wegvluchten, maar de volgende keer behandelt ie je misschien niet meer zo zachthandig en sleurt ie je zo tegen de muur of de grond en de rest kun je wel invullen denk ik :S

4. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Foute mannen? Die ben ik genoeg tegengekomen. Krijg je als je in een mannenwereld werkt en de mannen je als 'one of the guys' zien. Dan hoor je nog eens wat. Overigens alleen zolang je in een relatie zit en ze weten dat je absoluut niet van avances gediend bent. Zodra je vrijgezel bent, reageren ze opeens heel anders! :$

Maar de foutste mannen die ik ben tegengekomen:
    -mannen die van vreemdgaan een sport maken (en het niet eens veilig doen, dat vind ik nog het meest kwalijke!). En daar ben ik er best veel van tegengekomen (helaas ken ik hun vrouwen/vriendinnen niet :( )
    -een securityguard van een popster die dacht dat hij mij door zijn werk wel even mee kon krijgen naar zijn hotel. Ehm, nee dus

Aan de andere kant ken ik ook veel goede mannen gelukkig. Het type dat altijd voor je opkomt en het gewoon zeggen als ze denken je vriend te hebben gezien met een ander (wat een kappersbezoek en nieuwe kleding al niet kan doen op afstand!)

5. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Djeez, heftig zeg. Wat een verhalen hier. Mennnn... echt niet normaal.

6. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bizar, ik kan gewoon niet begrijpen dat getrouwde cq mannen met relatie zo los gaan... Ik heb t ook wel vaker gehad dat mannen toch even je net een tik op de billen geven of proberen te versieren. Gelukkig ben ik al jaren getrouwd en komt mijn man altijd voor mij op, indien nodig. Meestal kan ik ze zelf van genoeg repliek bedienen. Ik heb een keer echt iemand in zijn ballen getrapt die dus idd ook toilet in kwam haha. Toen was ik uiteraard ineens een vieze h**r... Dus daarna heeft mijn man ook nog eventjes die vent aangesproken...

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    #47 SushiLover123, 29 nov 2015
    Laatst bewerkt: 29 nov 2015
    EDIT: Net je andere berichten gelezen. Ik zou alsnog aangifte doen. Als het niet voor jezelf is, dan voor alle andere slachtoffers, die hij zal kunnen maken als niemand er iets tegen doet.

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oh ja, dat doet me ergens aan denken. Een aantal jaar geleden vierde ik mijn verjaardag. Een toenmalige vriendin was er ook met haar (foute) man. Ik heb die vent nooit gemogen. Niet dat het zo'n player was, maar bij exen had ie losse handjes, hij is heel nascistisch en hij doet heel denigrerend naar vrouwen. Ondanks dat wij haar voor hem gewaarschuwd hebben, is zij toch een relatie met hem aangegaan. Ze was toen nog niet eens verliefd op hem ("maar dat komt nog wel"), zei ze. ;) Hoe stom kun je zijn?

Enfin, ná dat feest kwam een andere vriendin van me naar me toe. Ze zat ergens heel erg mee. Schijnbaar had die vent aan haar kont gezeten. Naast gaan staan, hand erop, dat soort dingen. Ik had het wel aan zijn vriendin kunnen vertellen, maar die praat zijn misdragingen toch altijd goed.

Uiteindelijk verdienen ze elkaar. Zij is geen vriendin meer van me. Hun relatie is zo slecht, dat ze affectie bij andere mannen zocht/zoekt. Op het werk, op de sportschool, op dansles, overal. Zo ook een keer (via whatsapp) bij mijn man! Hij heeft me diezelfde avond alle berichten laten lezen. En daar was zij dan weer boos over. ;)

Maar ik zit er nog steeds mee in mijn maag. Hoe iemand, waar je ooit zo goed bevriend mee was, je zo erg kan verraden....

Dus foute vrouwen zijn er net zo goed...

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    We hebben camerabeelden van hem! Er hingen daar beveiligingscameras en daarop is te zien hoe hij andere vrouwen op dat feest ook probeerde te 'pakken' bij een vriendin van mij heeft ie t dus ook gedaan (kneep gewoon in d'r borsten!) vriend van wie dat feest was heeft het stukje film waar dat op te zien is naar die gast opgestuurd of ie voortaan met z'n tengels van zijn vriendinnen af wil blijven en dat ie anders het filmpje naar z'n vrouw stuurt :D geloof dat de boodschap iig duidelijk is.

10. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Yeahhh!!! Karma is a b**tch :D :D
    Al zou ik dit wel willen weten als ik zijn vrouw was.

11. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Nou TS wat herkenbaar. Afgelopen weekend bedrijfsfeestje. Super veel zin in gehad omdat het alleen met collegas is. Er was ook een ex collega bij die ik erg goed ken natuurlijk. Leuk om hem te zien totdat ik na mijn mening net te veel complimentjes kreeg. Maar ik dacht ah die is zat ik ken hem goed hij bedoelt er niks mee. Ik sta op en loop naar de WC hij loopt achter mij aan , naja prima. Totdat we bij de WC 's zijn en hij me vast pakt en me in mijn nek kust en me probeert op mijn mond te kussen. Ik probeerde me los te krijgen maar hij was te sterk. Ik schrok er gewoon van. Uiteindelijk werd ik echt kwaad en heeft hij me los gelaten. Echt bizaar vent die vrouw en 3 kinderen thuis heeft zitten. Wij hebben elke vrijdag een borrel 9 van 10 keer kan ik niet bij zijn maar afgelopen vrijdag wel. Dus ik denk leuk ff kletsen. Nou ja weer bingo weer een kerel die iets bij me probeerde terwijl zijn vrouw zwanger is. Maar echt me weg trekken van de gezelschap en me proberen te kussen. En dan baal je zo van want het is geen vreemde kerel het is een collega die ik dagelijks meerdere keren spreek waar ik goede band mee heb en vaker mee zit te geinen maar absoluut niks mee bedoel.Ik heb neiging om nooit iets meer prive te doen met mijn collegas want ik vind het zwaar irritant. En de ergste is ik heb ze allebei op facebook en dan zie ik wat hun vrouwen posten en denk ik pfff je zou eens moeten weten wat voor viezerik jou vent is. .. echt triest.

12. Candle26

Candle26 Niet meer actief

Een keertje op een feestje. Was samen met een vriendin, 2 kerels liepen al een tijdje achter ons aan. Ik vertelde heel duidelijk dat we niet gediend waren van avances en beiden bezet en nee, ook geen drankjes hoefden. Dacht er eentje dus dat ik wel los zou komen als hij me tussen mijn benen zou grijpen..? (Waarom denken ze dat een vrouw daar op zit te wachten)....

Enfin, 5 seconden later verdween zijn neusbotje richting hersenpan. Door mijn vuist, alsjeblieft. En een fijne avond!

13. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Cool! Maar eigenlijk nog te lief. Ik zou ze zowiezo naar zijn vrouw sturen. Want hoe check je nu of hij het niet meer bij andere vrouwen doet? En wat hij nu heeft gedaan is al erg genoeg. Ik zou dit echt willen doorgeven aan zijn vrouw. Als mijn man zoiets zou doen, dan zou ik het ook willen weten.

Deel Deze Pagina