Ik ben jaar terug van Samsung naar iPhone overgestapt. In januari kan ik weer verlengen en ga weer terug naar Samsung g. Het feit dat ik m'n geheugen niet kan uitbreiden irriteert me mateloos. Maar verder ben je snel gewend hoor, ik vind de iPhone verder een fijn ding. Maar met Samsung ook nooit problemen gehad.
Nieuwere Samsungs kun je ook niet meer uitbreiden (Galaxy S6 etc). Is inderdaad wel irritant. Ik heb maar gewoon n iets groter geheugen genomen (64 GB). Als je weinig foto's maakt en geen muziek of films op je telefoon zet is 16 GB misschien net genoeg. Maar eigenlijk slaat het nergens op.
Ik heb helaas maar 8gb geheugen op m'n iPhone, met alle foto's van die 2 koters is dat zo vol. Ik heb al amper apps erop staan, geen muziek en geen films. Ik ben nogaleen schijterd met het weggooien van foto's ook. Ze staan op een cdtje, en op 2 externe harde schijven maar ik durf ze nog niet te verwijderen van m'n telefoon. Een cloud downloaden lukt niet op m'n telefoon want daar heb ik de nieuwste ios voor nodig en die kan ik niet downloadbare want dat vraagt teveel ruimte en die heb ik niet op m'n telefoon. Dus nogal een gedoe als je er net niet handig genoeg mee bent. Handig om te weten dat niet alle Samsung nog uit te breiden zijn. Ik ga m'n zoektocht naar een nieuwe telefoon op tijd beginnen in ieder geval...
Ja dat 8Gb verhaal is mij bekend. Ik had (heb em nog steeds, wordt nu door mn kinderen gebruikt) een iPhone 4s. Hij deed het nog prima, maar bleef ook vol zitten. Ik heb alle foto's heel goed opgeslagen en back-up gemaakt (kun je ook op internet nog n keer doen op dropbox of zo). Daarna telefoon terug gezet op fabrieksinstellingen (dan wist ie dus echt de hele telefoon, is ie weer net alsof hij net uit de doos komt) en laatste iOs erop gezet. Toen deed die het weer goed eigenlijk. Maar daarna heb ik wel een nieuwe iPhone gehaald (6s met 64 GB), dus nu zeeën van ruimte. Mocht je de iPhone 6 of 6s te prijzig vinden, het schijnt dat er een 6C uit gaat komen. Goedkopere versie dus. Als je een Samsung wilt die je kunt uitbreiden; de Galaxy S5 Plus. Dit is de laatste Samsung telefoon waar je een SD kaart in kunt doen en de accu kunt verwisselen. Maar het is wel een telefoon waarvan ik veel heb gehoord dat hij vastloopt, uitvalt, crasht etc. De Note schijnt wel goed te zijn, maar die is wel groot natuurlijk. En ik weet niet of daar het geheugen uit te breiden is.
Ik ben vorig jaar overgestapt van Samsung naar iPhone. Ik ben er ontzettend blij mee, alles werkt gewoon veel simpeler op een iPhone. En de veelgebruikte apps zijn gewoon gratis. Ik heb alleen 3 hele euro's geinvesteerd in een iets fijnere agenda-app. De terugtoets mis ik niet, je hebt hem namelijk helemaal niet nodig bij de iPhone.
Hier ook, moest een keer iets op zoeken op de werkfoon van mijn vriend. Ik bleef maar tikken waar niets zat Irritant dat je niet gewoon 1 stap terug kan.
Zowel android als iphone zijn hele goede toestellen. Het is maar net wat jij fijner/leuker vindt Ik vind persoonlijk de iphone er alleen erg leuk uitzien, maar ben meer fan van android, omdat ik iphone TE simpel vind.. En al die verhalen van crashende toestellen zijn bulls*t Hele familie heeft hier samsung toestellen. Ik heb al anderhalf jaar de galaxy s5. Nog nooit problemen mee gehad. Dat er toevallig eentje niet goed functioneert, wil niet zeggen dat ze allemaal slecht zijn Ga naar de winkel en probeer ze beide eens uit zou ik maar zeggen Succs met het zoeken