Volgens mij klopt het hier niet. We hadden 2 dagen voor de eisprong, de dag van de eisprong én 2 dagen na de eisprong sex. Dan zou het toch een jongen moeten zijn? Mijn buikbewoner heeft geen piemeltje.
In allebei de theorieen zou ik een meisje krijgen ben erg benieuwd. Baas van manlief heeft ook al gezegd dat hij denkt dat wij een meisje krijgen, hij vind mijn man namelijk een meisjes papa.
Zou inderdaad betekenen dat iedereen met kunstmatige inseminatie een jongen zou krijgen... dus volgens mij kan het niet kloppen....
nou ik weet vanwege een behandeling precies wanneer ik zwanger ben geworden en dan zou het een jongetje moeten wezen maar verwacht toch echt een meisje
Mensen zeggen veel, hang er maar niks aan op. Een oudere collega zei dat echt iedereen zei: jij krijgt een jongen en daar geloofde ze ook in, toen deden ze nog niet aan geslachtsbepaling. Toen haar dochter geboren werd, was ze een paar dagen helemaal van de kaart. Ze had zich zo op een jongen ingesteld. Van mij zeggen ze ook steeds jij bent een echte jongensmama...