hoi dames ik ben u 2 dagen overtijd wat denken jullie testen of nog even een paar dagen wachten? vind het zo spannend
het is ook zo raar want normaal als ik ongi moet worden dan heb al een aantal dagen last van me buik en voel ik me niet oz lekker ik denk dat ik het nog even aankijk want vind het altijd een erg rotte situatie dat wachten en dan ook nog nega test maar zal ik jullie op de hoogte houden dames?
ik wacht denk ik het eind van de week af als ie er dan nog niet is dan ga ik testen dus dames dat wordt duimen
ja ik wil het t leifst zo lang moegelijk uitstellen omdat ik zo bang ben voor weer een telurstelling ben ook wel blij dat ik hier m'n ei kwijt kan en dat jullie ook zo mega enthousiast zijn ik hoop zelf ook dat ik het zolang red
hier ook eentje die overtijd is en nog niet test hehe. ik weet niet hoe het komt, andere maanden zit ik al te testen voor mijn nod en nu ben ik overtijd en heb ik zoiets van ik heb nog tijd. ik snap mezelf niet meer. had maandag wat roze op het papiertje maar nu niks meer. ook helemaal geen gevoel van ongi. dus we wachten rustig af. normaal is mijn cyclus 29 dagen en sta ik op op de dag van ongi met de ongi dus nu niet hehe.
ja dat heb ik dus ook, heb ook zoiets van nou ik wacht wel even af dat vind ik idd wel een raar want normaal ben ik er ook als de kippen bij maar ja ik wacht nog wel even voor de zekerheid nou jij ook veel succes he zal voor je duimen
Nou dames ik ben nog steeds niet ongi. en ik heb ook nog steeds geen test gedaan zit wel een beetje zenuwachtig te doen nu omdat ik het toch wel graag wil weten ik hou jullie op de hoogte en mamavanbo jij al een test gedaan, ik hoor het wel groetjes