Hoi hoi.. Normaal gesproken heb ik nooit last van me borsten als ik ongesteld moet worden.. deze keer had ik het wel een paar dagen van te voren.. heb ook erge last van krampen en misselijk (ook erge vreetbuien !! ) Maar ben toch 'ongesteld' geworden..niet erg veel.. hoorde via via dat vrouwen die wel zwanger zijn ook misschien ongesteld nog kunnen worden ?? Iemand tips of opmerkingen ? Groetjess
misschien ben je wel aan het ontpillen, teminste als je net gestopt bent met de pil dan daar heb ik ook zoveel last van gehad namelijk
ik zou al kunnen testen van de calculator.. En nee ben niet aan het ontpillen ben al sinds december niet meer aan de pil groetjes
Ik had dit enkele weken geleden ook. Was ook erg misselijk. Na een week ging dit toch over, voor de zekerheid een test gedaan en was niet zwanger. Dus toch gewoon echt ongesteld geweest. Op naar de volgende ronde!
Meis, ik heb 10 keer zere borsten gehad (of tepels ) en nu... in de 11de maand.. niks! geen zere borsten geen buikpijn. Een raar ding het is het lijf...
Misschien heb je wel een bevruchting gehad maar is de innesteling niet goed gegaan, waardoor je wel bepaalde kwaaltjes kunt hebben gekregen maar toch ongesteld bent geworden. Of het is gewoon ontpillen