Jeetje wat heftig allemaal, ik moet met Jim binnen nu en 2 maanden ook voor de test naar het ziekenhuis! Zie er toch zoooo tegen op! Blegh...
@bika: Mijn zoontje kreeg pas na z'n eerste verjaardag (ik geloof met 13 maanden) aerius @23Eline: Ik zag er ook tegenop, maar misschien mogen jullie ook wel thuis provoceren? Ligt eraan welk ziekenhuis? En inderdaad, mij lijkt die test alleen maar voor kinderen met heftige koemelkallergie, die van mij reageert pas na een aantal dagen (en de hoeveelheid maakt ook uit!)
Ik zou lekker voorlopig geen dierlijke melkproducten geven. Mijn dochter is ook lactose intolerant (zelf diagnose) en kreeg laatst ook een reactie op geitenkaas. Soya gaat gelukkig wel maar geef ik met mate (puur in sommige gerechten. Ik gebruik ook wel spelt kookroom of rijstemelk. Mijn dochter is 16 maanden en drinkt nog kleine beetjes bij mij. De enige zuivel die ik overigens eet is af en toe een broodje kaas. Vroeger nooit een melkdrinker geweest. Ben niet overtuigd dat het goed voor je is. Ze reageert met flinke verkoudheid en als ik meer zou geven komt daar ecseem en hoesten bij.