Ik vind het ook leuk met legging. Overigens trek ik mij er geen moer van aan wat "geweest" is. Ik doe aan wat ik mooi vind.
Het is vast geweest, maar ik vind dat een legging nog prima kan. Niet bij alle jurkjes, maar wel bij het plaatje van ts.
Door dit topic denk ik dat ik onder een steen heb gelegen...🙈 Heb 3 (zwarte) leggings in mn kast liggen en draag ze wekelijks, ik ga niet in de winter in een jurkje met een panty.. brrr koud! Ik vind wel dat het bij een jurkje moet passen.. een chique jurkje of een echt zomerjurkje doe ik geen legging onder natuurlijk
De eerste is eerder een lange trui dus ja daar kan een legging wel bij. De tweede is echt een jurk en daar een legging onder vind ik niet kunnen. Bij leggings onder jurken knap ik af op het feit dat er geen voet aanzit. Dat vind ik echt zo idioot staan. Onder een volwaardige jurk ga je toch ook geen jeans of pantalon aantrekken?
Zijn toch twee verschillende jurkjes en bij de eerste vind ik het juist heel leuk. Zou zomaar in mijn kast kunnen liggen.
Ik vind het op het eerste plaatje net een lange trui, geen jurk. Ik vind leggings niks, maar ik vind panty's eigenlijk nog erger
Ik vind het niet mooi. Helemaal omdat je een stukje bloot been zit waardoor je benen gewoon korter lijken, niet erg charmant Ik zou zonder legging doen of anders een zwarte panty of stay-ups eronder
Op deze foto zie je een lange trui met legging, een beetje die jaren 80 look. Voorbeeld van andere topic gaat over een nette jurk, dat is een wereld van verschil 😉
Panty is glad rond je hele been, legging heeft (vaak) een naad/stiksel aan de binnenkant van je benen. On topic, vind hier de foto zonder legging leuk en met legging stom Ook al ben ik van mening dat leggings no go's zijn draag ik ze wel. In huis tijdens het poetsen met lange sweater of lang shirt erover heen omdat ik het 100x lekkerder vind zitten dan een gewone broek... mijn variant op een huispak 😂😂😂
Ik vind het allebei kunnen en vind degene met legging juist leuk, lekker sportief. Maar goed, ik ben dan ook iemand die leggings draagt Vind broeken niet mooi staan door mijn stevige bovenbenen en een rokje of jurk breekt dan lekker en dan idd met een legging eronder, want een panty vind ik echt giga vervelend zitten bij mijn tenen. En om het nog erger te maken, in de zomer draag ik lekker 3/4 leggings
Ik draag zo af en toe nog leggings. Vind het best wel kunnen. Maar heb nu ook de panty/leggings van de Hema ontdekt. Een dikkere panty zonder naad. Zitten heerlijk! Ideaal voor als het nog niet warm genoeg is.
Ik vind de jurkjes en dan vooral de print heel erg lelijk. Maar met die legging is volgens mij niks mis hoor.
Laatst was er een mevrouw in het zwembad die ook vond dat leggings geweest waren maar had ze hem toch maar aangedaan. Nee soms zijn rokjes of jurkjes gewoon te kort of wat dan ook laat mij dan maar lekker uit de tijd zijn. Ik voel mij iets fijner met legging als ik lekker aan het ravotten ben met de jongens, op de fiets onderweg ben of even moet bukken in het zwembad
de eerste is volgens mij een tuniek en geen jurkje. Dan is niets voor mij echt een no go. Legging onder jurkje doe ik ook wel eens, maar persoonlijk vind ik het jurkje in dit voorbeeld (dan heb ik het over de rechter) niet zo geschikt voor een legging. Het ligt dus echt aan het type jurkje
Zonder in dit geval veel mooier. Maar volgens mij zijn het wel beide jurkjes. De linker heeft er nog een zwarte rand onder, waardoor ze dus wel even lang zijn. Ik vind het daardoor ook zo'n zwart blok worden.