Ik draag wel leggings ook in de zomer met een jurkje erop. Maar ik heb geen mooie benen en vind een panty echt niet mooi staan zeker een dunne zwarte die bij mij elk bobbeltje accentueert. Dus zijn leggings een uitkomt ik draag ze zeker niet als broek!!!!
Toen ik nog te zwaar was vond ik leggings ideaal. Ik ben erg lang en panty's waren altijd te kort! Maat groter nemen voor de lengte kon niet ondat ik die sowieso al nodig had. Nu ben ik slank en draag ik wel panty's (maat L terwijl ik eigenlijk S heb) maar leggings vind ik fijner. Leggings als broek vind ik vaak lelijk, maar vooral omdat het elk oneffenheidje laat zien. Verder vind ik er niets van want dat mag ieder gewoon zelf weten Kan mij het schelen of iets "in" of "uit" is
Ik heb altijd leggings aan met jurkjes of rokjes en boeit me ook niet of dat al geweest is. Wat is eigenlijk het verschil met yoga pants en leggings?
Dat snap ik ook nooit zo goed. 5 jaar geleden vond half Nederland het mooi (anders zou je het niet aantrekken, hoop ik?) en nu vindt iedereen het lelijk. Mijn smaak verandert ook door de jaren heen (zou niet goed zijn als dat niet zo was.) Maar dat is afhankelijk van wat "in" en "uit" is.
Dus als iemand roept dat het absoluut "uit" is trek jij het niet meer aan? Ook al vind je het zelf wel mooi en fijn?
Zijn leggings weer "uit" dan? Waren ze "in" een paar jaar geleden? In mijn studententijd waren die dingen al "uit" en dat is 20 jaar terug. Ik heb ze nooit gedragen, maar mijn dochter krijgt ze nu wel zeer regelmatig aan, of is het ook alweer "uit" voor kleine meisjes? En on-topic, allebei leuke outfits, maar wel weer typisch perfect voor maatje 36/38 en niet voor de gemiddelde maat van de gemiddelde Nederlandse vrouw.
Ik draag eigenlijk alleen maar jurkjes en die combineer ik met leggings. Ligt aan het type jurkje, maar ik draag ze of met sneakers, of met een nette schoen (pump of enkellaars met hakje). Ik vind er niets mis mee, heb ze in zwart, donkerblauw, grijs... alleen wit zou ik zo snel niet doen. En ik ben ook geen fan van leggings tot je kuit. Als het zo warm is, ga ik liever met blote benen.
Ik draag vaak leggings. Maar dan van die panty dingen van 100 denier en bij m'n laarzen is. Dus geen mens die kan oordelen of het een legging of panty is zeg maar. Van die driekwart leggings vind ik niets. Zoals in dit voorbeeld vind ik wel mooier, maar nog steeds niet je van het.
wegens chronische buikklachten zitten broeken met een band heel vervelend bij mij. Ik draag dus ook vaak leggings/thermoleggings.... Niet omdat ik het dan mooier vind, maar wel een stuk comfortabeler in mijn geval. Daarnaast let ik niet op wat in of uit is, heb mijn eigen stijl.
Ik vind leggings met een klein beetje blote enkel zoals op de foto, niet mooi. Ik draag zelf bijna altijd een dikkere panty, dan oogt het langer, gezien mijn korte gestalte is dat wel prettig. Ik vind het in de lente/vroege zomer trouwens wel leuk staan (afhankelijk van hoe je het draagt enz.) als 3/4 bij een rokje/jurkje. Maar wel erg afhankelijk van de gehele set. Bij meisjes vind ik het ook niet echt leuk. Ik heb er een aantal voor mijn dochter (gekregen van schoonzus) en ik gebruik ze alleen als reserve.
Hier ook van de a-legging beweging. Het voorbeeld plaatje vind ik ook niks, onverzorgde look. Maillots draag ik in de winter genoeg maar dat vind ik samen met panty's toch echt iets heel anders. Mijn schoonzussen dragen overigens ook rustig een witte legging, moeten zij weten maar bij m'n eigen zus zou ik het uitgieren geloof ik.
Vind ik idd vreemd. Ik maak dat lekker zelf uit Ik had vroeger birckenstocks, toen niemand ze nog kende, hadden ze ook niet in schoenenwinkels toen, kon je alleen via de catalogus bestellen. Hele leuke met bloemetjes had ik ervan, kreeg er altijd complimenten over. Tot ze "in" kwamen. Ten eerste liep iedereen er mee, en met alles wat "in" is gebeurd hetzelfde, het gaat ook weer "uit". Nu vind iedereen birckenstocks vreselijk. Natuurlijk kan iemand ze lelijk vinden, maar nu wordt het massaal lelijk gevonden omdat het "uit" is Vreselijk vind ik dat altijd.
Ik draag vrijwel altijd (casual, sportieve) jurk met leggings. Onder een sweaterjurk kun je toch geen panty aan vind ik. En blote benen Is te koud in de winter. Mijn dochter wil alleen maar jurkjes aan dus die heeft ook altijd een Legging eronder.
Ik vind leggings gewoon echt niet mooi. Het maakt ook bijna altijd veel dikker dan een panty, maillot of blote benen.
Nee, ook de legging-jurk combi van het plaatje vind ik niet mooi. Ik vind leggings gewoon lelijk voor volwassen vrouwen. Overigens geldt dat niet voor de leggings die eruit zien als een panty en die je met laarzen draagt zodat je niet ziet dat het een legging is. Als je ze dan met pumps draagt... lelijk! Gewoon niet doen.
Maar wat trek je je dochter dan wel aan onder jurkje met weer als dit? (Rond de 14 graden) Dan trek je ze toch ook geen maillot aan? Is toch juist schattig voor die kleintjes. Leuke leggings met bloemetjes/ stippeltjes/ streepjes etc? Ik hou ervan!