Over leggings gesproken

Discussie in 'De lounge' gestart door Theres, 9 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Lekker aantrekken wat je zelf leuk vind. En waar je jezelf lekker in voelt.
    Vooral niet laten omdat iemand op een forum of waar dan ook zegt dat het "uit" is.

2. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Sommige kledingstijlen/-stukken vind ik niet zo leuk bij een volwassen vrouw en daar valt de legging onder. Bij een jong meisje vind ik het lief staan. Net zoals dat ik een shirt met opvallende teksten wel leuk vind voor een tiener, maar niet voor een moeder.

3. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Ik zie het ook veel hoor, leggings. Ik wil er nog niet dood in gevonden worden, maar hé, smaken verschillen. Zo draag ik ook echt geen Birkenstocks, die vind ik ook zo spuuglelijk, maar die worden ook door half Nederland gedragen. Heeft voor mij trouwens niks te maken met wat in of uit de mode is. Ik vind sommige dingen gewoon lelijk, ook als iedereen het draagt omdat het hip is.

4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Maar hoeveel minder warm is een legging? Ik snap dat je niet een dikke maillot aandoet, maar ik heb voor mini ook wat dunnere maillots. Ik ben juist ook blij met zoveel keuze qua maillots, ze draagt ze bijna altijd, ook bij kouder weer onder een broek zodat ze geen koude voetjes krijgt. Mijn middelste droeg ook veel maillots, bij de oudste liep ik altijd te klooien met kwijtgeraakte sokjes omdat ze dan ergens waren uitgetrokken door meneer.

Maar ik snap het bij meisjes wel, vermoedelijk gaan we het ook binnenkort doen omdat ze aan het oefenen is met staan, dus dan is sokken weer handiger om snel bij blote voetjes te kunnen, maar ik blijf een dunne maillot/dikke panty leuker vinden staan.

5. tuc

tuc Niet meer actief

Maillots zijn hier altijd dik. Zie nooit dunne maillots. Maar maillots zijn ook altijd van een bepaalde soort stof/textiel wat voor geen meter onder bepaalde jurken staat. Kan het slecht uitleggen, maar bepaalde soorten jurken matchen niet met een maillot. Zeker niet op 8 jarige leeftijd.

6. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Mijn dochter draagt nu ook leggings ipv maillots. Maillots vind ik voor nu te winters en dunne maillots heb ik nog nooit gezien. Ik stel me dan toch meer iets van een dikke panty voor, maar die zijn bij mijn dochter echt geen lang leven beschoren ben ik bang.

7. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Ik vind leggings een uitkomst hoor. Soms is een panty onder een jurk zo broeierig en beknellend. Maar blote benen kan ik niet doen, want ik heb eczeem en littekens van eczeem. En zo kan ik toch leuke jurkjes aan :D

8. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik ga het ontdekken, je hoort over 7 jaar mijn (zeer wel mogelijk bijgestelde) mening 😉

9. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Maar dat is net zo met UGG's die dingen zijn gigantisch lelijk maar heel NL liep er bijna op. Ik zelf trouwens ook, ik vond ze echt lelijk maar omdat ze "in" waren en lekker zaten kocht ik ze toch elke winter weer. Zaten ze lekker, waren ze lelijk en "niet in" dan had ik ze nooit gekocht.

Ik krijg nog steeds van mijn beste vriendin te horen dat ik haar 14 jaar geleden (uggs kwamen net over naar NL) uitlachte toen ze op uggs wilde uitgaan en ik riep dat ik echt niet mee zou gaan als ze op "die lelijke pantoffels" ging. Nooit verwacht dat ik de 12 winters daarop elk jaar zelf een paar zou kopen. 😂

10. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Vanmiddag dochter opgehaald van school en eens goed rondgekeken. Bijna alle meisjes die een jurkje aanhadden, leken ook een Legging aan te hebben (al dan niet met stipjes, hartjes, streepjes, Frozen print etc) en de meeste meisjes hadden er sneakers onder.
    Eigenlijk alle moeders die een rok of jurk aan hadden, hadden ook een Legging aan. En ook veelal gecombineerd met blote enkels en lage sneakers.

Volgens mij Is het hier (boerendorp) nog niet uit. Ïk draag zelf ook bijna niks anders trouwens.

11. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ben je serieus? Als er iets verboden zou moeten worden..

12. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Al zou ze serieus zijn, als zij zich er goed in voelt dan moet ze het lekker aantrekken toch? Als jij er als buitenstaander hinder aan onder vind draai je je hoofd maar om :D:cool:

13. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Hier, in het Gooi zie je het ook veel hoor. Ook leatherlook legging met witte sneaker en lange blouse bijvoorbeeld.

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

Nooit geweten dat er echt vrouwen zijn die een witte legging mooi vinden. Gelukkig zie ik ze nooit :D

Maar als zij het prachtig vind moet ze het zeker aantrekken ja.

15. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Probeerde link te pakken. Lukt niet..

16. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik zou er zelf ook niet voor kiezen hoor ;):D

17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Jup, ze draagt ze met regelmaat. Net als ik.

Ieder zn ding he, laten we een ander niet zo afkatten met zn allen omdat jullie het niet mooi vinden ;)

18. Logan

Logan Niet meer actief

Maar een witte legging maakt gewoon elke mooie outfit lelijk. Ieder moet dragen wat hij wil maar dat is zó jammer. Blote benen of een panty en het ziet er veel beter uit.

19. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Is toch ieders mening? :) wie weet draag jij ook kleding welke ik afzichtelijk vind.

Wie ben ik dan om jou dat te vertellen? Om jou te gaan zeggen dat je kleding er niet uit ziet. Dat is niet aan mij. Ieder z'n smaak. Leef en laat leven.

20. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Maar dat vind jij, ik vind het op zich niet lelijk bij sommige outfits, ik zie dan liever een witte legging dan bijvoorbeeld iemand met lelijke bovenbenen. Zelf zou ik er niet voor kiezen maar ik zou dan weer wel eerder kiezen voor een witte legging dan bijvoorbeeld geheel blote benen in mijn geval.

Deel Deze Pagina