Over leggings gesproken

Discussie in 'De lounge' gestart door Theres, 9 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Als witte leggings je smaak is waarschijnlijk wel 😂

2. Logan

Logan Niet meer actief

Klopt hoor, maar dan zou ik eerder kiezen voor een tien cm langer rokje bijvoorbeeld. Een witte legging maakt je benen dikker en putten vallen meer op. Daarom zou ik hem uitlaten, alle aandacht er van af ;)

Nogmaals, ik zal niemand uitlachen maar het kan gewoon leuker.

3. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Meh ik ben gewoon te dik voor blote benen. Ten eerste staat het lelijk, van die knieloze blubberbenen onder een jurkje en in de zomer schuren/plakken zonder legging mijn bovenbenen aan elkaar en das ook niet bepaald lekker.

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik draag echter wel gewoon een panty, en bij lekker weer een korte legging onder een jurk, zodat er hoogstens een klein stukje onder uitkomt. Ja, ook wel eens een witte dus, maar niet met een korte rok haha!

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

En dat ga ik toch ook niet herhaaldelijk aan jou vertellen dat ik dat evt lelijk zou vinden?

:)

6. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb nog nooit iemand aangesproken hoor. Als het me gevraagd wordt, zoals in dit topic, geef ik mijn mening.

7. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw
    Echt, jammer de bammer.
    Ik draag nog steeds birckenstocks, en wat anderen daar van vinden...
    🤡

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Met legging?? Of zonder? 😂😂😂

9. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw
    Nou dit dus.
    Ik voel me zeer ongemakkelijk in een jurkje met mijn benen, en inderdaad, het schuurt.
    Dus dan maar nooit een jurk aan?

Uiteraard geen witte legging, gewoon zwart, net boven de enkel 👍

10. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw
    Dat staat dan toch wat lomp (zeker met mijn lengte van 1.15 :D) dus die combi dan weer niet 🤣

Maar echt hoor, ik kan gewoon geen korter jurkje aan zonder legging, ziet er niet uit..

11. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik ook, uggs ook trouwens als het vriest.
    Waarom zou ik koude voeten moeten hebben omdat andere mensen die dingen lelijk vinden of dat ze uit zijn.

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb geen dikke benen en toch schuurt t bij mij ook. Ik heb vorig jr bij Primark hele korte zwarte broekjes gekocht. Heerlijk en ook geen last als t waait dat iedereen mn ondergoed ziet🖒
    Witte legging waarom?? Draag dan een zwarte, zwart kan echt overal onder.
    In de winter draag ik onder elke jurk of rok een legging. Behalve echt chique jurken maar ja dat doe ik voor 'gewoon' toch niet aan.

13. Lovelive3

Lovelive3 Bekend lid

1 sep 2016
    878
    65
    28
    haha brr ik heb er zelf ook een witte gehad, heeeeeeeel lang geleden.
    Ik hou trouwens wel van leggings! ik draag er nu ook een, geen witte maar zwart!

14. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw
    Ja die broekjes gebruik ik ook! Dus soms moed bij elkaar rapen en als het echt warm is geen legging :D

Verder moet iedereen het zelf weten. Voelt een witte legging goed: prima hoor. Maar niet voor mij 👍

15. Nescio

Nescio Niet meer actief

Wanneer een witte (ecru) legging wel kan:

Ik heb een grijs jurkje van Yaya, een heel apart model. Daaronder draag ik een mooie ecru top met brede bandjes (de schouders 'zakken' een beetje af). De jurk valt tot op mijn knie, en daaronder draag ik soms een capri legging in dezelfde kleur als mijn top, ecru dus. Het staat alleen leuk bij mooi, zonnig weer, en met een mooie sandaal. Geen sneakers dus. Gekleed, maar niet te. Maar verder heb ik dus geen combi's waarbij ik deze legging zou aantrekken :D

16. Logan

Logan Niet meer actief

Dat zijn echt heerlijke slippers 😍

17. Goey

Goey Actief lid

21 apr 2016
    198
    2
    18
    Vrouw
    Onderwijs
    Utrecht
    Ik denk dat je Jurkje boven de knie moet vallen om hem goed te kunnen combineren met een legging & dat je legging van de juiste materiaal moet zijn. Dus niet te dikke stof...

Ik heb die panty achrtige leggings van de primark. volgens mij staat er iets op met shaping tight i.v.m. de rek in de stof. Het is geen katoen, maar eigenlijk bijna een dikke panty, maar toch ook weer niet.. Snap je hem nog:p hahahah

Anyway, ik vind het gewoon kunnen! en op het plaatje ziet het erook hartstikke leuk uit. Gewoon doen waar je je fijn bij voelt

18. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Weet je wat ik zonde vind

Ik zag het vanmorgen weer, moeders die iets voller/gezet zijn en een 3 kwart legging dragen(zwart of wit) met een spijkerrokje er op en sneakers aan. (Oke ik zag 1 iemand met crocs, dat vind ik al helemaal zonde)
    Ik vind het zo vreselijk lelijk en het maakt je dikker en kleiner dan je bent. Ik denk dat mensen het comfortabel vinden om te dragen en iedereen moet aantrrkken waar zij zich prettig bij voelt maar ik vind het zonde..

19. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Iedereen moet vooral dragen wat ie zelf fijn vindt zitten.

Ik snap ook als vrouwen met volle benen liever niet met blote bovenbenen willen lopen. Alleen maakt een outfit met een rok en een legging iedereen dikker, want het verlegt de aandacht volledig naar dat gebied en maakt de vrouw korter en vierkanter.
    Er zijn zoveel mooiere opties.

20. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik houd sowieso niet van denim rokjes. Alleen leuk als je 14 bent of twee meter lange, gebruinde benen hebt. Ik heb werkelijk niks van denim in mijn kast. Het flatteert totaal niet.

En dan helemaal in combinatie met een driekwartlegging, doet idd niets voor je figuur.

Deel Deze Pagina