Over leggings gesproken

Discussie in 'De lounge' gestart door Theres, 9 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Ja precies. Er zijn zoveel mooiere opties
    Natuurlijk mag elke vrouw dat zelf weten en moet je doen waar je je prettig bij voelt maar ik vind het vaak zonde

2. Logan

Logan Niet meer actief

Ik ook.

3. Tulpenbol

Tulpenbol Actief lid

28 mrt 2015
    452
    6
    18
    Vrouw
    Ik draag graag leggings , zelfs met Birkenstocks eronder! Maar dit is alleen omdat het praktisch is. Mijn benen schuren tegen elkaar en heb veel jurkjes boven de knie en doe daar geen panty bij aan (heb maatje 48). Bovendien zakken panty's af en rollen ze af bij mijn buik. Ik heb hele brede voeten en pas amper sandalen dus Birkenstocks zitten heerlijk 😀

4. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ja nogmaals hier dus ook legging maar dan leatherlook met lang shirt of langer blouse met pumps of sneaker.

5. shoshana

shoshana Niet meer actief

Ik heb een stiekeme legging. Eentje kort geknipt, voor onder een jurkje. Handig met fietsen en kleine kinderen... sta ik tenminste niet in mijn blote kont als hij omhoog waait of op de fiets

6. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Jeetje wist niet dat er zo veel los zou komen over Mn witte legging. Had niet gedacht dat zoveel mensen het niet mooi vonden.
    Verder heb ik ook gewone zwarte en 1 gele.

7. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Haha dat heb ik toevallig ook net gedaan van het weekend met mijn hele oude witte legging.. (ja ooit droeg ik die:))

Draag nu wel zo nu en dan een zwarte legging onder een jurkje en gebruik ze al pyjama..

8. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.020
    1.026
    113
    Geel??? Ben erg benieuwd hoe dat eruit ziet. Heb je een 'aan' foto?

9. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Dit idee bedoel ik, overigens is dit van pinterest.
    Ook stom?

Bijgevoegde bestanden:

10. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Dit is wederom niet onder een jurk :D

In deze topic worden constant appels met peren vergeleken, zelfs in de openingspost.

Kijk, die legging van je foto in combinatie met deze jurk is een heel ander verhaal dan een leren legging in combi met een lange vest of trui.

Bijgevoegde bestanden:

11. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ze zegt in haar openingspost: zoals hier!
    Het gaat in de eerste foto over een legging met een tuniek oftewel lang shirt met sneaker.

Niet over zo'n jurkje

12. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113

Jawel, want de topic gaat over 'het combineren van een legging onder een jurkje'.
    Lees de eerste zin van de topic :D

Als ik de rest van de topic lees zie ik geen discussies over het dragen van leggings onder vesten of tunieken. Ik vind dat persoonlijk een hele andere thema, en een hele andere look.

Maar anyhow: stijl van jouw foto vind ik helemaal juist voor een leren legging en sneakers: sportief en casual, vest is lang genoeg dat geen billen in legging zichtbaar zijn en de legging kan ook doorgaan als een strakke broek.

13. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Dank.

Ik lees toch echt wat anders.

Ze hoort dat een jurkje met legging en no-go is maar vraagt of dit wel kan en showt een tuniek ter verduidelijking van wat ze bedoelt.

Daar reageer ik op.

De rest heeft het over een jurk. TS over een tuniek in mijn beleving.

14. Logan

Logan Niet meer actief

Nee gaaf 😍

15. Nescio

Nescio Niet meer actief

Zo'n jurkje kan dus niet volgens sommigen met een legging? Wat is er mis met een lange, zwarte legging (dus tot je enkels) van een dikke stof? Te combineren met pumps of enkellaarsjes voor een wat stoerdere look?

Ik denk dat het leuker staat dan een panty. Dat wordt algauw zo truttig.

16. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    #136 amdaa, 11 apr 2017
    Laatst bewerkt: 11 apr 2017
    Je bedoelt dit idee van legging in combie met pumps?(wellicht andere kleur dan, dit plaatje kwam als eerste op google haha)

Dan is het echt kwestie van smaak denk ik, maar ik vind deze combinaties echt lelijk. Zowel de stijl van de jurk als de pumps gaat m.i. verloren.

Bijgevoegde bestanden:

17. Nescio

Nescio Niet meer actief

Nee, dit voorbeeld vind ik ook echt niet mooi. Als ik een legging draag onder een jurkje, ziet het er echt niet zo uit.

18. Nescio

Nescio Niet meer actief

19. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Kan best hoor nescio!
    Vind ik ook meer tunieken. Leuk

20. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Een gele legging is zo mogelijk nóg lelijker dan een witte! 😂🙈

Bedoel het trouwens niet rot hoor, gewoon aandoen waar jij je prettig bij voelt. 😊

Deel Deze Pagina