Zo draag ik het vaak (geen denim jurk, maar dan heb je een idee qua lengte), en ik heb enkellaarsjes met een hak. Deze zijn wat grover met die sleehak. https://www.pinterest.com/pin/514114113697145764/
In deze link staan vrijwel alleen lange vesten/bloesjes en tunieken (evt met een riem) met een legging. Ik zie echt geen nette jurk met een legging en pump als voorbeeld. Dat zijn twee totaal verschillende stijlen... Maar nogmaals: over smaak valt niet te twisten, als jij het mooi vindt is dat toch prima?
Ik zie toch ook jurken staan? De denim jurk uit mijn voorbeeld, die met bloemen... Ik draag trouwens geen nette jurken met leggings. Ik zei alleen dat ik het jurkje van Steps met panty te truttig zou vinden, dus dat ik dan de neiging heb het eerder met een legging te combineren. Maar eigenlijk zou ik zo'n jurkje het liefst met blote benen dragen
Ik ook niet, want ik denk dat niemand een nette jurk met legging zou combineren? In de zin van echt net, dus voor een bruiloft ofzo. Dat kan toch alleen met doorschijnende panty's of blote benen? Ik denk dus ook niet dat het de legging is die een jurk ophaalt dan wel lelijk maakt. Maar wel de stof. Een net jurkje combineren met een dikke maillot of panty staat meestal ook niet. Er zijn nou eenmaal jurkjes die alleen met 20 denier of blote benen op zijn mooist zijn. Maar ik heb niet gesproken om daar een legging onder te dragen.
Er is zelfs een hele tutorial op internet, 'how to wear white leggings'. White Leggings - How to Wear and Where to Buy | Chictopia
Omdat het hele verhaal daarmee begon, deze vraag komt ook voort uit een andere topic waar iemand vroeg naar combi met een net jurkje van steps. Ik heb ook niet de indruk dat in deze hele topic gepraat wordt over truien en tunieken. Dat lees ik pas sinds vorige pagina, behalve de foto in de openingstopic waar de TS vraagt of linker of rechter plaatje mooier is (terwijl links met een trui en rechts met een jurk zonder legging) Voor mijn gevoel praten veel mensen in deze topic ook totaal langs elkaar heen haha, dat zorgt ook voor misverstanden.
Daarom reageerde ik op de vraag van TS. Daar gaat het om toch? En ts schrijft: dat het gaat om degene met de legging. Het lukte haar niet te knippen in de foto.
Vraagje tussendoor, iemand een tip voor mooie leather look leggings? Niet zo'n heel glimmende lak....
Ik moet denken aan het cadeau van die gast aan dat meisje in 'Me before You' die geel gesrtreepte legging/maillot.. Hahaha geniaal!
Ja hm heeft ook wel de korte variant. Maar ik had een lange ooit en die maar kort geknipt. Zo bespaar je weer wat . Wel grappig dat meer mensen het dragen op die manier.
Denk dat dat nog vrij lastig word aangezien overal alweer lente/zomercollectie hangt. Misschien wehkamp? En nu ik dit lees bedenk ik me dat ik afgelopen winter dus ook een legging heb gedragen 😂😂😂 the leather look met daarover heen een tuniek of knie lange blouse en eronder boots (in de dr.martens stijl). Ik die eerder riep dat de legging een no-go is beken nu legging schuld!
Ik vind leggings ook niet perse 'fout'. Ik draag zelf bijv. Letherlookleggings met een wijd vallende trui of langere blouse en dan met laarzen of sneakers bijvoorbeeld. Maar een legging onder een jurkje vind ik geen gezicht. Of legging als broek met een kort shirt erop. En wit kan sowieso al niet haha