hoi Truus, wat raar je had ze allang moeten hebben. ik heb ze direct dezelfde dag gepost. wanneer was dat, vorig weekend? vreemd hoor. ik heb mijn eigen adres nog op de achterkant gezet. erg apart.
Wanneer had jij ze binnen gehad? Hier nog steeds niets, raar hoor...Krijg de bonnen al een paar jaar, dus vind ut gek dat ik nu niets krijg..
natasja bedoel je dat jij pamperbonnen over hebt of begrijp ik dat nou verkeerd (sorry ben heel slaperig en toe ana mijn zwangere middagdut)? anders wil ik ze heel graag! makro kunnen wij niet shoppen helaas
@truus, dozen met 3 pakken erin. Komt op 6,60 per pak ofzo (en ik krijg de btw nog terug, dus 5,50 voor ons per pak) @juut, ja hoor je kan ze van me krijgen!
Hm balen, wij hebben geen Makro in de buurt, ja Breda maar dat is dan weer een klein uurtje rijden, dan ben ik het aan brandstof weer kwijt. Ik ken ook niemand die ze voor me zou kunnen halen
Superlief Makt me altijd zo blij dat mensen zomaar dat soort dingen voor elkaar willen doen! Ik heb je even een pbtje gestuurd!
Als ik het goed begrepen heb (ik heb bij m'n zus de Makro folders bekeken), zitten er in die verpakkingen van de Makro wel minder pampers in een pak..Op een doos van maat nummer 4 staat dat er 102+6 gratis in zitten, terwijl er in de pakken in de winkel 44 stuks per verpakking zitten, dat zijn er bij 3 pakken dus 132...Geen idee of je dan nog voordeliger uitben bij de Makro, zover heb ik nog niet gerekend
Ik heb de aanbieding meer gehad en in de pakken zat net zoveel als een gewoon pak. (de active fit hebben er sowieso minder in een pak geloof ik)
hoi Truus, fijn dat je ze hebt ontvangen. was er speciaal voor naar de brievenbus gefietst, begreep er al niets van !
Ik heb m wel gehad, maar geen Pampers bonnen (en iedereen die ik ken en m ook krijgt wel) Dus al maand geleden gemaild maar tot nu toe geen reactie. Erg jammer..... En die Pampers bonnen zitten er dus anders wel atijd bij hier
Ik kreeg eerst een boekje zonder pamperbonnen thuis en een week later weer hetzelfde boekje maar toen wel met pamperbonnen