Ik heb t boekje vandaag ook ontvangen, ik kende het niet. Heb nog niet gekeken wat er allemaal aan bonnen bij zit, wel een proefverpakking koffie en een inlegkruisje ofzo Maar ik koop dus eigenlijk altijd A-merken, qua luiers, koffie etc. Dus de theorie dat je niet krijgt als je dat al koopt, gaat niet helemaal op blijkbaar...
daphne etos accepteerd die bonnen niet icm 3=2 actie wel de kruidvat en C1000 :-D had het laatst een keer met pampers maar ook met maandverband etos deed het dus niet en hun dus wel
ok, bij de etos hoef ik het dus niet te proberen. is er nog ergens een aanbieding waar ik die bonnen in kan leveren?
ik had me idd vergist in het blad.. nu kreeg ik hem wel binnen (op naam van vorige bewoners) helaas geen bonnen voor pampers..
ik ben toch even naar de etos gegaan en heb gevraagd of ik deze mocht inleveren icm die aanbieding en ja nu moch het wel... helaas hadden ze nog maar 4 pakken van maatje 4/ 4+ heb dus maar 1 bon ingeleverd andere is voor volgende x
Mandy, nu snap ik waarom ik dus geen pampers meer had liggen bij de Etos Jij hebt ze voor mijn neus weggekaapt hahaha
ja dat had ik ook... en bij me oude adres vandag lag ie ook met pampers... waarschijnlijk kochten de oude bewoners hier nooit babyproducten ofzo
o oke nou ik heb ze even een mailtje gestuurd want ik wil OOK pampers korting ze zijn al duur genoeg zo hahahahaha