Over Lekker in het Leven

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door daphne78, 25 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    hoi

heb ze er ook altijd bij en krijg ze vaak ook nog van mijn schoonzusje scheelt een hoop geld voor de pampers want ons meisje kan nergens anders tegen.

2. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    off topic;
    klopt ik vind pampers ook het fijnst ik haal wel eens de huggies omdat die ook regelmatig in de reclame zijn, maar dan krijgt hij wel rood in zijn liesjes en rond om zijn balletjes dus als het even kan heb ik dus echt alleen maar pampers...

3. Ik had weer geluk 3 pakken bij C1000 voor € 22,95-€10,--=€ 12,95 voor 3 pakken!

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    En hij is weer open!

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Dankjewel Josien!

Iemand enig idee wanneer het nieuwe boekje verschijnt?

6. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    toevallig had ik het vanmiddag met mijn vriendin over of zij al iets gehoord had.

ik zelf denk dat het pas in de bus komt als die aktie van pampers voorbij is, want momenteel is overal 3=2
    we wachten geduldig af

7. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Weten jullie dat er tegenwoordig op de pamperbonnen staat dat ze niet gelden in combinatie met andere aanbiedingen? Dat is sinds de laatste keer...Winkeliers zijn vast gaan klagen ;)

8. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    ja dat klopt dat dat erop staat, maar toch mag je ze gewoon icm die aktie inleveren hier :-D

9. ProudMum

op mijn werk (kruidvat) doen die bonnen het dus niet meer, helaas. Toch wel lekker altijd dat tientje extra!

10. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    hier hebben ze bij de etos ook gezegd dat het de laatste keer was. Ik ga het nog wel bij andere winkels proberen.

Ik denk dat het boekje volgende week komt.

11. ProudMum

Dan krijg ik het boekje voor de 2e keer. 1e keer had ik mazzel en zaten de pampersbonnen erin. Dat zegt niks over de volgende keren he?

12. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    Ik heb nog altijd de pampersbonnen gekregen. Ik denk dat ik ongeveer 6x het boekje heb gekregen.
    Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik aan dat boekje kom. Jullie wel?

13. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Huh, hoe bedoel je, ze doen het niet meer? Kruitvat staat er toch gewoon achterop? Bij de Supercoop kunnen ze de bonnen ook nooit scannen, dat geeft gegarandeert een piep op de kassa. Maar ze tikken dan gewoon 10 euro koring in en gebruiken dan de waardebon knop....

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik mocht het ook niet bij de kruidvat inleveren met een actie, Etos trouwens ook niet.
    Dus je kan de bonnen aleen maar inleveren als er geen actie is

15. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ja, dat weet ik, staat er tegenwoordig dus ook op, maar TruusdeMier zei dat ze het bij het Kruitvat helemaal niet meer doen, dus vandaar mijn reactie..

16. ProudMum

klopt, de kassa verwerkt de korting niet en in onze interne mail van het hoofdkantoor word vermeld dat die bonnen niet icm andere acties gaan.

17. ProudMum

Sorry, ik zie net dat ik de helft maar verteld heb!

ICM acties doen de bonnen het niet, buiten de acties om kan je ze wel inleveren!

18. femail32

femail32 Lid

24 jun 2006
    84
    0
    0
    ik heb me vanaf het begin ingeschreven, maar krijg dat boekje nog steeds niet. heb al gemaild ed. maar ze zeggen dan dat hun de klanten niet uitzoeken. de producent doet dat nav de antwoorden die je geeft.
    vreemd hoor, mijn moeder krijgt het wel en we hebben hetzelfde ingevuld.

19. ProudMum

Heeft iemand de nieuwe bonnen al binnen?

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nopes

Deel Deze Pagina