ik heb me boek ook nog niet . ben wel verhuist maar heb dit doorgegeven op hun site. ik wacht nog even af
Op hun site staat dat hun idd niet de adressen uitzoeken en dat het inschrijven op de site niet betekent dat je het blad krijgt.De adressen komen uit eerdere enquetes enz... Hoevaak wordt dit blad uitgegeven?
ik heb het boek ook nog steeds niet en heb hem al 3 x gehad netjes om de 3 maanden. ze slaan ons over denk ik
ik denk dat het boekje nog niet uit is. Halverwege oktober denk ik.... per kwartaal-seizoen wordt het uitgegeven.
wat ik me kan herinneren kregen we idd netjes ieder kwartaal onze magazine met bonnen, maar die van de laatste keer kregen we volgens mij ook al later dan dat we gewend waren wat niet? en nu zijn ze wederom later dan normaal... kreeg eerder het idee dat het nu ieder 4 mnd kwam ipv om de 3 mnd, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen ze zeggen wel dat ze niet selecteren of zo of dat ze er niets aan kunnen doen wie hem wel of niet krijgt, maar wel frapant dat niemand van ons hem gekregen heeft toch? maja we wachten wel af
hihihihih zat ik ook al aan te denken, maar moet in pricipe niks uit maken bonnen mag je eigenlijk niet meer inleveren icm aanbiedingen ( maar doe ik wel hoor zodra ik de kans krijg :-D )