ik ben best benieuwd, als ik die magazine krijg of ik bonnen van pamers erin heb zitten en hoeveel hihihihihi vind ik trouwens toch zo raar de 1 krijgt er 2 de andere 4 en de andere alleen maar waspoeder en dreft dubbel...
ik altijd 2, maar had mooi mazzel dat ik via MP kon ruilen met etos zegeltjes :-D mijn zus krijgt wel magazine maar dus dubbele bonnen van dreft en Dash hihihihihihi
Ik heb vorige week een mail gekregen van LihL, jullie ook? Geen bonnetjes of boekjes te bekennen hier. Heb nog 2 pakken pampers liggen, hoop dat ze snel zijn
ik wacht er ook nog steeds op, mijn luiers raken op. als ze er morgen niet zijn rijdt ik wel naar de etos voor de huggiesbroekjes zijn nu 3 halen 2 betalen
de vorige keer heb ik bij een actie van het kruidvat: 3 pakken voor 24,95 (pampers) de kortingsbon ingeleverd van 10 euro en kreeg de luiers mee voor 14,95 vanwege het feit dat er niet opstaat dat het niet gebruikt mag worden in combinatie met acties
Het stond er inderdaad nooit op, maar de afgelopen keer met de bonnen die geldig waren t/m 17 augustus stond het er wel duidelijk op..... En hier nog steeds niets, wel een mail (nieuwsbrief) gehad, maar die hoef ik dan eigenlijk weer liever niet 8)
hier ook nog niks.zullen ze ons overslaan de andere de bonnen geven. ik heb deze week luiers gehaald bij kruidvat voor een te dure aanbieding maar goed moet iets
Nou dames ik heb vandaag het boekje lekker in het leven gehad met 2 bonnen voor de pampers. groetjes daphne
Hèhè, dat duurde wel lang zeg Wij krijgen op maandag geen post, dus hopelijk zit hij er morgen dan bij...
hehe eindelijk hoor nou dan zullen wij ook wel zo volgen. toevallig was ik aan het bellen voor afspraken en toen trof ik ook al een mama aan die het bonnenboekje gekregen had...
heb vandaag post gehad maar geen boekje is echt om te janken haha zeker omdat ik over paar maanden misschien wel luiers voor 2 nodig heb en kan dan het boekje nog beter gebruiken