ook hier viel vanmorgen het bonnenboekje in de bus... ik heb 2 pamperbonnen erin zitten voor de rest geen dubbele bonnen zoals vorige keer van de dreft
Hier ook, valt net in de bus en ook de pampers bonnen De vorige keer had ik ook dubbele bonnen van de dreft en dash en zo
Hallo meiden, Misschien een tip: ik heb een aantal weken geleden me op de website van lekker in het leven aangemeld. Je meld je dan aan voor een nieuwsbrief er staat dan ook bij dat het geen aanmelding voor het boekje is. Je vult dan wel een lijst in met je voorkeurs boodschappen en winkels. En wat wil het, vandaag kreeg ik de lekker leven met kortingsbonnen in de bus! Ik ben echt helemaal blij, heb het blad nog nooit ontvangen en er zitten 2 kortingsbonnen van pampers en 2 van mijn wasmiddel Ariel, was dus echt blij Dus misschien helpt het wel om je aan te melden! Groet Snoozie
Ik heb er weer een weg te geven (de winkels zitten niet bij mij in de buurt en ik gebruik geen pampers ) Ik stuur hem naar degene die me als eerste zijn adres pb't.....