ow en op de luierbonnen staat weer dat ze neit in combinatie met andere aanbiedingen mogen ingeleverd worden. dus helaas
Ik heb hem vandaag binnen gekregen maar ik heb me volgens mij nooit voor zo'n blad opgegeven. Niet dat ik het erg vind dat ik hem heb gekregen
Even een vraagje: Krijgen jullie allemaal bonnen voor pampers? Die heb ik er niet tussen zitten. Nooit trouwens! Erg jammer want kan ze wel gebruiken.
ik heb de bonnen met pampers tot dat mijn zoontje een jaar was daarna heb ik de pampersbonnen niet meer gekregen
Hier eergisteren binnen gehad! TIP Als je deze week bij kruidvat de bon inlevert voor een gilette venus apparaat betaal je maar 0,85 cent voor een scheerapparaat met 2 mesjes. Hier betaal je normaal 12 euro voor! Hij was deze week voor de helft en je krijgt ook nog eens 5 euro korting. Je zou eigenlijk gek zijn als je het niet ophaalt voor 0,85 cent!
Heb de bonnen ooit 1x gehad, daarna nooit meer, overigens toen zonder pampers bonnen. Heb de 28e me aangemeld op de genoemde website en heb vandaag het boekje met de bonnen INCL pampers bonnen! in de bus gekregen. (wellicht toevallig )
hier nog niets, maar, ik kwam gister thuis en toen zag ik ze ineens liggen in de oud papier bak! MET PAMPERS! Ben de buren erg dankbaar!