Ik heb dat ook ooit wel eens gehad, maar de laatste tijd niet meer. Weet iemand waar dat aan ligt. Was ook erg blij met de bonnen voor de pampers.
heb hem ook gekregen maar doe er niets mee. als iemand er belang bij heeft, stuur maar een pb-tje, dan stuur ik hem op (met pamperbonnen)
hey jammer nou ik kreeg ze dus normaal ook, maar nu nog niks gekregen...net nu 2e kleintje op komst is, en ik door mn voorraadje heen ben voor mn dochter van anderhalf.. vind het zo jammer misschien dat ik me via de site maar opnieuw op ga proberen te geven..
Wat jammer dat ik geen pamperbonnen krijg . Snap er niets van. Waaromn zou dat verschillend zijn? Hoeveel korting krijg je op de pampers? (nu wil ik ook weten wat ik misloop hahaha)
10 euro korting bij 3 halen. Dus eigenlijk 3 halen 2 betalen, maar sinds kort hebben trekpleister, AH, Sclecker en kruidvat ook deze aktie om de paar weken
ik kreeg de folder gister in de bus! Super geweldig, die korting op pampers! Weten jullie of ik het nu standaard in de bus ga krijgen?
miijn schoonoduers hebben de bonnen ook gekregen en met de pampers er bij! nu kan ik wel lekker goedkoop de pampers nemen...
hier ook binnen met pampers bonnen. maar inderdaat kruitvat en zo hebben ook die aan biedingen als je goed in slaat red je het van aanbieding tot aan bieding
ik heb nog geen boek binne gehad enmijn zus wel weer. helaas zij ook geen pamper bonnen. ga morgen op mijn oude adres kijken of ze misschien daar zijn aangekomen. wonen gelukkig nog geen mensen dus kan hem ongestood plunderen haha