DKTP prik 2 maanden en veel meer last van verborgen reflux

Discussion in 'Baby en dreumes' started by chantal1606, Oct 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal1606

chantal1606 Actief lid

Jun 25, 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    Even kijken of iemand dit herkent....
    Mijn dochtertje heeft zeer waarschijnlijk een koemelkallergie en zit sinds 2 weken aan de Neocate voeding.
    Sindsdien is ook haar verborgen reflux stukken minder geworden. Nu heeft ze afgelopen donderdag haar eerste prikken gehad en heeft vanaf die nacht weer flink last van haar reflux.....
    Ik weet dat reflux een symptoom kan zijn van een allergie, kan het dan zo zijn dat dit een reactie op het vaccineren is?

Iemand?

2. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

Oct 8, 2009
    3,212
    1
    0
    Mijn zoon spuugt ook echt heel veel,maar heeft er geen pijn van.
    Dus ik kolf mijn melk af en dik het in,maar na het enten moest hij gewoon een
    Dag of 3 echt overgeven,bij de volgende entingen ook

3. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    2,548
    2
    0
    De osteopaat waar wij met de jongste zijn geweest, legde die link ook tussen vaccinaties en reflux/allergieën.

4. Mopje

Mopje Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    2,753
    1
    0
    Friesland
    Lijkt mij meer een combinatie van niet lekker voelen na de vaccinatie (licht koorts) en spugen. Ze kan natuurlijk ook reflux hebben dat niet aan de allergie verbonden is, daar hebben veel kindjes last van.

Mag ik vragen waar die osteopaat die "wijsheid" vandaan haalt?

5. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Hier idd ook, maar in het vaccin zat geen koemelkeiwit oid, dus ik heb het geweten aan dat ze zich gewoon niet lekker voelde, wat misselijk was. Ben ik ook wel eens en ik heb geen reflux :p De klachten gingen ook gewoon weer over na 48 uur oid.

6. chantal1606

chantal1606 Actief lid

Jun 25, 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    Ze heeft geen koorts of verhoging gehad, ze heeft dus alleen maar heel erge last van haar verborgen reflux. We slapen allebei niet meer na 3 uur 's nachts...
    Dat is toch raar dat het voor de vaccinatie zo goed als weg was?
    Ik ben zo moe!! Heb nog 3 kinderen rondlopen...

7. monedoos

monedoos Actief lid

Mar 12, 2011
    261
    0
    0
    utrecht
    Onze dochter nu bijna 11 mnd, is ook geboren met kma en glutenintolleratie. Hebben flink moeten strijden maar uiteindelijk neocate gekregen. Maar ze had ook een verborgen reflux. Wat voor medicatie krijgt jullie kindje hiervoor ?
    In een vaccinatie zit wel kippeneiwit,als ze hier allergische voor is kan ze er op reageren.
    Overleg anders met de kinderarts als het blijft.

8. chantal1606

chantal1606 Actief lid

Jun 25, 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    Ze zit aan de Nexium en Motilium. Vanochtend bij de ka geweest die ook aangaf dat het mogelijk was, alleen dat het niet vaak voor kwam.
    Als het niet verbeterd wil ze haar opnemen. Ik ga er nog steeds vanuit dat ze gaat opknappen......

Share This Page