"Groeipijn" in armen en benen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pluis90, 20 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluis90

Pluis90 Lid

14 dec 2016
    78
    9
    8
    Vrouw
    Hoi dames!

Sinds een week heb ik last van enorme spierpijn wat lijkt op groeipijn, wat ik vroeger had in mijn kuiten toen ik dus echt nog in de groei was. Het is niet te vergelijken met normale spierpijn wat je hebt na het sporten, maar het is echt een "rekkende" pijn die vanzelf na ong. 2 dagen over gaat.
    Vorige week begon het in mijn rechter onderarm, daarna in mijn linker onderbeen. Nu zit het in mijn linker onderarm en het is zo pijnlijk dat ik er 's nachts wakker van word en niet meer kan slapen. Paracetamol helpt een klein beetje. Gezien dit minimale effect laat ik het ook maar liever staan.

Opvallend is dat ik laatst ben begonnen met nieuwe zwanger-vitaminen (van Flinndal) en vanaf toen zijn deze klachten ook begonnen. Vind het wel vreemd om dit met elkaar in verband te brengen, maar het viel me op.

Herkent iemand van jullie deze spierpijn in de zwangerschap?

2. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Herken niet helemaal de klachten die jij hebt, maar wil wel mijn ervaring delen. Ken deze klachten trouwens niet als horend bij zwangerschap.

Heb zelf laatst erge spierpijn in linkerbeen gehad (daar begon het mee, werd later hele erge pijn en heel dik). Bleek uiteindelijk een Trombosebeen, week in ziekenhuis gelegen.

Wil je zeker niet ongerust maken en dit klinkt anders omdat het niet op 1 plek zit. Maar omdat het best wel atypisch is (ik heb er nog nooit over gehoord of gelezen iig) zou ik het zeker op korte termijn even met vk/gyn bespreken. Je voelt het natuurlijk zelf het beste aan, maar klachten die niet heel 'normaal' zijn voor een zwangerschap zou ik zeker wel bespreken.

Sterkte!

3. jomay

jomay Bekend lid

5 sep 2012
    579
    316
    63
    Vrouw
    Ik herken het niet als horend bij de zwangerschap. Zou dan toch naar de huisarts gaan (of vk vragen maar als die t ook niet weet naar ha). En ik zou even overstappen op andere vitaminen en kijken of het dan stopt.

4. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Ik herken het wel ja, heb het ook in mijn benen. Volgend mij las ik ook in Veilig Zwanger van Beatrijs Smulders dat dit een kwaaltje is dat je kunt krijgen!

5. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik herken het niet, maar als het samenvalt met die vitaminen zou ik eens iets anders proberen.

Deel Deze Pagina